Celebrul lanţ de cafenele Starbucks faţă în faţă cu o nouă provocare pe piaţa românească. Ei deschid prima locaţie într-o zonă de business. Astăzi a avut loc lansarea Starbucks din Novo Parc –Pipera.
Novo Park este format din şapte clădiri de birouri, cu o suprafaţă de aproximativ 75.000 mp închiriabili şi cuprinde 1.100 de locuri de parcare. Printre chiriaşii Novo Park se numără Hewlett-Packard (HP), Mondelez România (cunoscută anterior sub denumirea de Kraft Foods), Garanti Bank, Ringier, Sodexo, Infineon Technologies, Yokagawa, Luxoft şi UniCredit. Practic publicul ţintă pe care îl are cafeneaua, format din oamenii de business, PR, media şi din zona creative, se regăseşte printre angajaţii din Pipera.
Reprezentanţii Starbucks sunt optimişti în ceea ce priveşte succesul locaţiei deoarece pe lângă cei 8000 de angajaţi care sunt în Novo Parc, aceştia încearcă să atragă şi toţi bucureştenii prin surprizele pe care le pregătesc.
De altfel lansarea de astăzi a avut oferte care s-au dovedit de success. Peste 3000 de oameni au călcat pragul cafenelei. Primii 100 de clienţi au primit cafeaua la un preţ de un leu, iar următorii clienţi au plătit doar jumătate din preţul normal al produselor.
Seara s-a încheiat spectaculos cu un recital susţinut de Xonia şi Anthony Icuagu. Tot pe seară au călcat pragul cafenelei şi Giulia alături de soţul ei, dar şi mai mulţi oameni din media şi televiziune.