AUDIENȚE dezamăgitoare pentru SUPRAVIEȚUITORUL! Cea mai scurtă finală a unui show de televiziune, după serialul „Ziua în care mi s-a scris destinul”
- Anca Simionescu
- 23 noiembrie 2016, 14:55
Producţia turcească şi show-ul prezentat de Mădălin Ionescu şi Andreea Mantea au poziţionat Kanal D pe primul loc
Finala show-ului Supraviețuitorul s-a întins pe o oră, pentru că urma meciul Sporting - Real Madrid. La filmări chiar se glumea pe seama acestui lucru, iar concurenții chiar se întrebau ce se va întâmpla dacă rezultatul alegerii câștigătorului va duce la un baraj.
Ieri, în Prime-Time, în intervalul 20:00 - 24:00, Kanal D s-a clasat pe primul loc în topul televiziunilor din România, cu serialul “Ziua în care mi s-a scris destinul” şi late night show-ul „WOWBiz”. Producţia turcească şi show-ul prezentat de Mădălin Ionescu şi Andreea Mantea au poziţionat Kanal D pe primul loc, atât pe segmentul de public Naţional, cât şi pe All Urban, conform datelor furnizate de Kantar Media. În intervalul 20:00 – 24:00, Kanal D a înregistrat 8,2% rating şi 19,9% cotă de piaţă, pe targetul Naţional, şi 7,9% rating şi 17,8% cotă de piaţă, pe segmentul de public All Urban.
Audiențe Supraviețuitorul
La nivelul întregii țări, finala Supravietuitorul a fost urmărită de 1,2 milioane de români, cu jumătate de milion mai puțini decât la Ziua în care mi s-a scris destinul, de pe Kanal D.Pro TV a fost pe locul al treilea, după Kanal D și după Poftiți la muncă, de pe Antena 1.
URBAN. Locul doi la orașe pentru finala Supraviețuitorul, după Kanal D cu o medie de 720.000 de telespectatori. Comparativ, în octombrie, media Pro TV în Prime-Time a fost de 840.000 de telespectatori la oraș.
COMERCIAL. Supraviețuitorul a avut prima poziție doar pe targetul comercial - puțin peste 400.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani. Și pe acest target, cifrele medii ale Pro TV sunt, în general, mai mari. În octombrie, pe comercial, Pro TV număra aproape 450.000 de telespectaori în medie, în intervalul de maximă audiență.