Apa NOVA deschide noul său „Centru Relații Clienți”: „Vrem ca oamenii să se simtă ca la ei acasă”
- Felix Mihai Badea
- 13 octombrie 2017, 00:00
Apa Nova București (ANB) va deschide, luni, noul său „Centru Relații Clienți”. Acesta va cuprinde atât serviciul de casierie, cât și serviciul de servire clienți. Centrul va funcționa de luni până vineri, între orele 07:30 – 19:30.
Noul sediu este situate pe strada Dinu Vintilă nr. 11 (clădirea Euro Tower, parter). „Dotat cu cele mai noi facilități digitale în materie de servire clienți și dezvoltat după conceptul one stop shop (deservirea nevoilor clientului într-o singură vizită), noul centru va face posibilă reducerea la jumătate a timpilor de așteptare și de răspuns la solicitările tuturor persoanelor care le va trece pragul”, potrivit unui comunicat de presă. Astfel, timpul de intervenție al echipelor tehnice se va reduce de la 24 la 6 ore (de la vizita clientului), timpul de încheiere al unui contract va fi redus de la 3 zile la 30 de minute, dacă documentația este completă. Totodată, timpul de prelevare a probelor de apă din alte surse pentru analiza calității se va reduce cu 24 de ore.
Directorul General Apa Nova, Jorj Mădălin Mihailovici, a declarat că „Noul Centru Relații Clienți al Apa Nova București devine interfața cheie între companie și clienții noștri, iar prin creșterea standardelor de calitate, introduse cu această ocazie, ne dorim creșterea gradului de confort, siguranță și satisfacție a tuturor clienților ANB, existenți și potențiali”.
De asemenea, el a precizat că sunt trei piloni principali pe baza cărora s-a dezvoltat acest proiect: cel al responsabilității, cel al inovației și cel al respectului față de clienți. „Oamenii care vin aici să se simtă bine, respectați, ca la ei acasă”, a susținut Mihailovici. Noul centru este structurat pe cinci zone distinct: Recepție, Casierie, Consultanță, Contractare și Zona de întâlnire.