Apa NOVA deschide noul său „Centru Relații Clienți”: „Vrem ca oamenii să se simtă ca la ei acasă”
- Felix Mihai Badea
- 12 octombrie 2017, 16:51
Apa Nova București (ANB) va deschide, luni, noul său „Centru Relații Clienți”. Acesta va cuprinde atât serviciul de casierie, cât și serviciul de servire clienți.
Centrul va funcționa de luni până vineri, între orele 07:30 – 19:30. Noul sediu este situate pe strada Dinu Vintilă nr. 11 (clădirea Euro Tower, parter).
Facilități
„Dotat cu cele mai noi facilități digitale în materie de servire clienți și dezvoltat după conceptul one stop shop (deservirea nevoilor clientului într-o singură vizită), noul centru va face posibilă reducerea la jumătate a timpilor de așteptare și de răspuns la solicitările tuturor persoanelor care le va trece pragul”, potrivit unui comunicat de presă. Astfel, timpul de intervenție al echipelor tehnice se va reduce de la 24 la 6 ore (de la vizita clientului), timpul de încheiere al unui contract va fi redus de la 3 zile la 30 de minute, dacă documentația este completă. Totodată, timpul de prelevare a probelor de apă din alte surse pentru analiza calității se va reduce cu 24 de ore.
Directorul General Apa Nova, Jorj Mădălin Mihailovici, a declarat că „Noul Centru Relații Clienți al Apa Nova București devine interfața cheie între companie și clienții noștri, iar prin creșterea standardelor de calitate, introduse cu această ocazie, ne dorim creșterea gradului de confort, siguranță și satisfacție a tuturor clienților ANB, existenți și potențiali”.
Responsabilitate, inovație, respect
De asemenea, el a precizat că sunt trei piloni principali pe baza cărora s-a dezvoltat acest proiect: cel al responsabilității, cel al inovației și cel al respectului față de clienți. „Oamenii care vin aici să se simtă bine, respectați, ca la ei acasă”, a susținut Mihailovici.
Noul centru este structurat pe cinci zone distinct: Recepție, Casierie, Consultanță, Contractare și Zona de întâlnire.
Oficialul ANB a mai spus că mutarea într-un sediu modern a venit și ca urmare a dorinței clienților. „Studiile și cercetările de piață, dezvoltate în ultima perioadă de către companie, au arătat dorința clienților de a regăsi în furnizorul lor de servicii de apă, o companie modern, inovativă și cât mai prietenoasă în relația cu ei. Prin această lansare, practic am făcut încă un pas în întâmpinarea dorințelor și solicitărilor clienților noștri”, a conchis Mihailovici.
În același timp, clădirea ce găzduiește noul centru, oferă siguranță la risc de seism și incendii.
Odată cu lansarea noului Centru Relații Clienți, vechea locație a casieriei din strada Aristide Demetriade nr. 2 va fi închisă, toți clienții și potențialii clienți ai Apa Nova București fiind așteptați și invitați la noul sediu.
„În ceea ce privește satisfacția clienților, am avut în vedere două aspecte: îmbinarea tehnologiei, a digitalizării cu profesionalismul echipelor noastre, echipelor tinere. Centrul este dotat cu un sistem de bon de ordine electronic, la care am adăugat o funcție de preidentificare a clienților. Ce înseamnă asta? Clienții își pot scana un act de identitate, iar în momentul în care bonul de ordine este preluat de către consultant, el are deja datele clientului pe ecran. Prin aceste date se elimină eventualele erori de tipărire, pot apărea operațiuni de automatizare, în sensul că se pot face diferite actualizări ale datelor, toate având rolul de a reduce timpul de servire al clientului”, a precizat Dl. Mihai Savin, Director Adjunct Apa Nova Bucuresti.
Aplicație
„Un alt concept implementat este un termen de 6 ore de intervenție în teren de la sesizarea clientului. Noi am dezvoltat niște aplicații informatice și, practice, toate solicitările clienților, indiferent dacă vorbim de solicitări telefonice, de mailuri sau de o vizită la noul centru, solicitările sunt preluate într-o aplicație informatică, procesate, trnasmise într-o aplicație de gestionare a echipelor. Prin intermediul tehnologiei, aceste informații sunt transmise în mediul online și recepționate direct de către echipele noastre din teren, reducând astfel timpii de deplasare, de intervenție și de rezolvare în relația direct cu clienții”, au explicat oficialii ANB.