Ce PROPUNE Andreea Paul pentru salvarea turismului românesc

Ce PROPUNE Andreea Paul pentru salvarea turismului românesc

Președintele Inițiativei pentru Competitivitate (INACO), Andreea Paul, a declarat că una dintre soluțiile alternative ale creșterii competitivității sectorului turistic este „recalibrarea campaniilor de branding și de marketing turistic”.

Reprezentanţii Inițiativei pentru Competitivitate și ai Ministerului Turismului s-au întâlnit, ieri, pentru a discuta despre soluţiile creşterii competitivităţii sectorului turistic.

Această discuţie vine în urma analizei Raportului Forumului Economic Mondial pe acest domeniu, care poziționează România pe locul 68 în lume din cele 136 de țări analizate, potrivit inaco.ro.

INACO a susţinut “nevoia recalibrării campaniilor de branding şi de marketing turisitc”. De asemenea, la prioritatea pe care guvernele au alocat-o turismului de-a lungul timpului, acelaşi raport menţionat mai sus ne plasează pe locul 131 în lume.

Fostul deputat PNL, Andreea Paul, a precizat că Iniţiativa a propus “realizarea unui eveniment amplu care să schițeze portretul României deceniilor viitoare cu principalele tendințe științifice, tehnice, cu impact economic și social, din domeniile imprimării 3D, biotehnologiilor, inteligenței artificiale, resurselor viitorului și noilor modele de afaceri, numit “România 2030″, în toamna anului 2017 şi promovarea Capitalei României ca destinație cu identitate specifică, pentru atragerea turiștilor străini, așa cum procedează marile capitale europene”.

Ministrul Turismului, Mircea Dobre, a declarat că „instituția noastră lucrează la elaborarea unei strategii de promovare a turismului, dar și la realizarea Masterplanului de dezvoltare a infrastructurii turistice, astfel încât toate proiectele care ne vin dinspre asociații și patronate vor fi luate în considerare, analizate și folosite, în cazul în care acestea se pliază pe programul de guvernare sau aduc o plus valoare acestuia. Am creat Consiliul Consultativ pentru Turism tocmai pentru că am înțeles nevoia de a munci în echipă, pentru un scop comun”.