Toată ţara a dat „Verde la educaţie pentru circulaţie”!

Toată ţara a dat „Verde la educaţie pentru circulaţie”!

41.000 de persoane, dintre care peste 23.000 de copii au participat pe 20 septembrie la cursul de educaţie rutieră organizat de Lidl şi Poliţia Rutieră Română

Pentru al doilea an consecutiv, Lidl a organizat cu sprijinul Poliției Rutiere Române cea mai amplă campanie de educație rutieră - „Verde la educaţie pentru circulaţie”. Peste 23.000 de copii cu vârste cuprinse între 4 și 14 ani s-au strâns sâmbătă, 20 septembrie 2014, în parcările celor 180 de magazine Lidl din toată țara, pentru a învăța cum pot deveni pietoni responsabili. Cei mici au mărturisit că nu cunoșteau toate semnele și regulile de circulație și au promis că vor fi mult mai atenți de-acum.

”Verde la educație pentru circulație” este cea mai amplă campanie de educație rutieră organizată în România, aflată în acest an la cea de-a doua ediție. Reprezentanţi ai Poliției Rutiere Române au fost la dispoziția copiilor prezenţi alături de părinți în parcările magazinelor Lidl din țară, pentru a le explica acestora care sunt cele mai importante reguli pe care trebuie să le respecte atunci când merg singuri la școală, la magazin sau la locul de joacă. În prima parte a evenimentului cei mici au făcut cunoștință cu semnele de circulație și regulile care trebuie aplicate. A urmat o sesiune de jocuri interactive în care agenții de circulație i-au invitat pe cei prezenți într-un orășel miniatural, pentru a pune în aplicare informațiile acumulate. Copiii au fost recompensați cu premii oferite de către Lidl, precum legitimații de participanţi, orare şcolare, materiale informative şi produse marcă proprie Lidl.

Ne puteți urmări și pe Google News

Față de anul precedent, numărul accidentelor de circulație în care au fost implicați cu vinovăție copii - între 4-14 ani, a scăzut, dar şi cel al consecinţelor. Campaniile sociale care au ca scop prevenirea accidentelor rutiere în rândul copiilor pot contribui la conștientizarea acestei probleme, la informarea celor mici  și, pe termen lung, la scăderea numărului de accidente.

Numai anul trecut, la proiectul Lidl „Verde la educație pentru circulație” au participat peste 10.000 de copii, care au plecat de acolo cu lecții învățate, dar și cu materiale informative despre acest subiect.

”Suntem impresionați de succesul pe care l-a înregistrat acest proiect două ediții la rând. Faptul că în acest an numărul accidentelor rutiere în care au fost implicați copii a scăzut ne demonstrează că eforturile noastre au adus deja primele rezultate pozitive. În continuare sperăm ca toate informațiile primite în cadrul cursului de educație rutieră să fie aplicate de către toți copiii prezenți. Mai mult, sperăm că am reușit să tragem un semnal de alarmă și pentru părinți, care trebuie să-i învețe pe cei mici să fie responsabili atunci când traversează, merg cu rolele sau cu bicicleta.”, declară Georgiana Tugearu, PR Manager Lidl România.