Pele îi critică fără MILĂ pe Neymar și pe Lionel Messi. Brazilianul crede că ambii fotbaliști au o mare problemă

15-12/pele-465x390
Autor: | | 3 Comentarii | 2307 Vizualizari

Pele este de părere că Neymar, atacantul Barcelonei, are multe neajunsuri care-l împiedică să fie un fotbalist complet. Triplul campion mondial nu este impresionat nici de Messi.

Pele a vorbit într-un interviu acordat revistei „Placar” despre Neymar, cel mai bun fotbalist brazilian al momentului. Fostul campion mondial consideră că atacantul Barcelonei are multe capitole la care trebuie să mai lucreze, iar unul dintre acestea ar fi jocul aerian.

„Neymar este un jucător bun. Dar câte goluri a marcat cu capul în viaţa sa? Este el un mare jucător? Da, dar Vasconcelos a fost de zece ori mai bun decât Neymar, fără îndoială. Neymar este un atacant şi joacă privind înainte. Nu colaborează în spate, nu creează, nu iese cu mingea. Este dificil să fie comparat având în vedere lipsurile", a spus Pele, cel care crede că Messi e un fotbalist bun, doar pentru că nu are un concurent serios.

„Am spus mereu că Messi este cel mai bun din ultimii zece ani, un jucător superior. Totuşi, nu stă prea bine la loviturile de cap şi foloseşte mai mult piciorul stâng şi puţin piciorul drept. Nu foloseşte la fel ambele picioare. În prezent este cel mai bun. În urmă cu ceva timp cel mai bun era Cristiano, care a fost la fel ca Ronaldo Nazario. Acum e Messi, cu acelaşi stil ca Maradona. Are noroc pentru că nu are cu cine să fie comparat. Pe vremea mea, eram comparat cu Beckenbauer, Socrates sau Dirceu Lopes", a mai afirmat Pele.

Alte articole din categoria: Fotbal extern

evz.ro
ziare.com