MasterChef, lider de audiență pe toate segmentele de public
- Anca Simionescu
- 15 mai 2014, 10:40
Decorul neobisnuit al Salinei Slanic Prahova a atras in fata micului ecran milioane de telespectatori
Editia din 13 mai a MasterChef, ce s-a desfasurat in decorul neobisnuit al Salinei Slanic Prahova, a atras in fata micului ecran milioane de telespectatori. PRO TV a fost din nou lider de audienta pe toate segmentele de public.
Pe segmentul publicului comercial din mediul urban, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, ratingul mediu de 14,2 puncte obtinut de PRO TV in intervalul orar 20:24 – 22:46, precum si cota de piata de 31,2% au situat canalul in top, potrivit cifrelor furnizate de Kantar Media. Antena 1 s-a clasat pe locul al doilea, cu 6,6 puncte de rating si 14,4% cota de piata, iar Kanal D a obtinut 4,2 puncte de rating si 9,3% share. In minutul de aur 22:30, PRO TV a atins un varf de audienta de 18,8 puncte de rating si 41,5% cota de piata.
Seria locurilor inedite in care concurentii MasterChef au fost invitati sa gateasca a fost completata de salina Slanic Prahova. Aflata la 208 metri adancime si declarata cea mai mare salina din Europa, aceasta a dat batai de cap concurentilor din cauza conditiilor oferite: temperatura constanta de 12 grade Celsius si iluminare electrica.
Salina nu a purtat noroc tuturor aspirantilor la titlul de MasterChef, asa ca trei dintre ei au parasit competitia: Bobby, Gabriela Simion si Raluca Negru.