Peripeții de Black Friday. Prin ce au trecut doi clujeni, după au făcut o comandă online

Peripeții de Black Friday. Prin ce au trecut doi clujeni, după au făcut o comandă onlineBlack Friday. Sursa foto: pixabay

Ofertele de Black Friday sunt așteptate anual de românii dornici să își cumpere electrocasnice. O familie de clujeni a trecut printr-o situație neobișnuită, după ce a plasat o comandă pe internet.

Black Friday cu peripeții

Clujenii și-au așteptat coletul comandat acasă, însă curierul nu a vrut să transporte frigiderul până în fața ușii. Cu toate acestea, reclamanții achitaseră inclusiv serviciile de livrare.

„Vineri, 8 noiembrie, am cumpărat un frigider. Am achitat și livrarea și am fost informați că o să ajungă pe la începutul săptămânii. Luni am primit un mesaj că o să fie livrat bunul cumpărat și să eliberez frigiderul vechi, astfel când ajung ei să fie pregătit, având opțiunea de Buy-Back. Au trecut câteva ore bune până au ajuns ei”, susține femeia, arată Cancan

Suma cerută de curier

În plus, femeia a mărturisit că soțul ei ar fi fost dispus să ajute la transportarea coletului până la ușă. Cu toate acestea, curierul nu a fost de acord și i-ar fi cerut o taxă în plus.  Totodată, livratorul a sfătuit-o să cumpere un frigider mai mic, invocând faptul că produsul nu ar încape pe ușa apartamentului.

Curier

Curier. Sursa foto: Pixabay

„Cu toate că nu au urcat frigiderul până în fața ușii, curierul mi-a spus că frigiderul nu va avea loc pe ușă. (…)Soțul meu urma să ajungă acasă, așa că i-am anunțat la telefon că îi poate ajuta să ducă frigiderul în casă. Răspunsul curierului a fost: «Dacă îmi dă 300, 400 de lei, poate, dar nici măcar așa nu mă mai întorc.» I-am răspuns că «nu se poate așa ceva, că e frigiderul nostru cumpărat», însă acesta a continuat prin a zice că  «Nu, că e prea mare, vă recomand să faceți retur și să cumpărați altul mai mic»”, a adaugat clujeanca.

Ce s-a întâmplat cu produsul cumpărat de Black Friday

Femeia susține că a fost nevoită să meargă în magazin, unde a cerut ajutorul unui director. Ulterior, produsul a fost dus din nou la adresă, însă clujenii s-au lovit de aceeași situație. Curierii le-au spus că aparatul electrocasnic nu intră pe uș apartamentului. Într-un final, cumpărătorul a reușit să în ducă în locuință cu ajutorul unui vecin.

„Am încercat după să îl sunăm, dar degeaba, ne-a blocat numărul și mie, și soțului meu. (…)Astăzi ne-a fost livrat, însă curierii doar l-au adus sus și aceeași întâmplare: «e prea mare, nu intră», nici măcar nu au încercat. Am fost rugați să semnăm o hârtie, iar el a spus că o să meargă să-și cheme colegul. Nici nu s-a mai întors, au plecat. Într-un final, soțul a reușit, împreună cu un vecin, să bage frigiderul în casă”, a încheiat clujeanca.