5 produse românești care au cucerit piața internaţională

5 produse românești care au cucerit piața internaţională

Deşi suntem tentaţi să cumpărăm produse de peste hotare, tot marfa românului e mai bine, iar de acest lucru sunt convinşi până şi străini. Francezii şi polonezii sunt consumatori fideli de diferite produse fabricate în ţara noastră, potrivit blogului elara.ro.

1. Dero -  a fost produs pentru prima dată în anul 1966, la Ploiești. De-a lungul timpul, chiar și după ce fabrica a fost preluată de Unilever, iar clasicul a întâlnit inovația, marca Dero şi-a păstrat specificul de 100% românească.  În prezent, Dero este comercializat vecinilor noștri din Republica Moldova, dar și în comunități din Spania, Italia, Marea Britanie și Franța, însă sub denumirea de “Surf”, scrie elara.ro

 2. Farmec - primul produs a apărut în 1889, la Cluj-Napoca. Laptele demachiant Doina este unul dintre cele mai importante mărci din portofoliul Farmec, dar în prezent compania comercializează o gamă largă de cosmetice, atât pentru femei, cât şi pentru bărbaţi. Produsele Farmec se bucură de fidelitatea consumatorilor din țări precum Ungaria, Polonia, Serbia, Anglia, Austria, Belgia, Danemarca, Elveția, Finlanda, Germania, Italia, Spania, Olanda, Emiratele Arabe Unite, Kuweit, Liban, Iordania, Thailanda, Japonia, SUA și Canada.

3. Murfatlar are o istorie de 60 de ani.  Vinurile au primit diferite premii internaţionale,astfel au devenit cunoscute la nivel internaţional şi exportate de atunci în Israel, SUA, Italia, Spania, Anglia, Polonia.

4. Gusto - Povestea companiei Phoenix și a pufuleților Gusto a căpătat contur în 1992, când doi studenți au pus bazele unei afaceri în subsolul casei părintești. Prin savoarea, calitatea și consistența naturală, pufuleții Gusto au ajuns preferații copiilor de pretutindeni. Compania înregistrează  vânzări  în 20 de țări din Europa, dintre care amintim Spania, Slovacia, Grecia, Cehia, Germania, Austria, Marea Britanie, Cipru, dar și în Dubai, Canada, America.

5. ROM - Batonul de ciocolată ROM, ce face parte din protofoliul companiei Kandia Dulce, este unul dintre cele mai longevive branduri românești, existând pe piața autohtonă de peste 48 de ani. Gustul zdravăn de rom, dar și ambalajul în culorile drapelului românesc au captat interesul străinilor, produsul comercializându-se și în Ungaria, Bulgaria și Spania.

Sursă foto: Virale.ro

Ne puteți urmări și pe Google News