Vizită inopinată pe autostrada Turda-Sebeș! Se toarnă asfalt la foc continuu

Vizită inopinată pe autostrada Turda-Sebeș! Se toarnă asfalt la foc continuu

Unul dintre directorii CNAIR a făcut o vizită inopinată pe șantierul autostrăzii Sebeș-Turda, pentru a vedea stadiul lucrărilor de construcții la cele două loturi aflate în construcție.

Directorul general adjunct al CNAIR, Ovidiu Marian Barbier a mers pe șantierul Lotului 2, din cadrul autostrăzii Turda-Sebeș,  într-o vizita inopinată.

Concluzia, vizitei inopinate a fost scrisă de directorul Barbier pe pagina proprie de facebook. Mai mult, oficialul CNAIR spune că fără o mobilizare exemplară a constructorului, șansele de finalizare a tronsonului până la termenul promis de autorități, sunt de 70 la sută. ”Și o vizită inopinată pe șantierul Sebeș -Turda cu antreprenor AKTOR. Mobilizarea a suferit o ușoară creștere însă este încă loc pentru mai bine. Sper într-o implicare puternică a acestui antreprenor.... Pentru a putea finaliza lucrarea în termenul asumat (noiembrie 2020) este necesar ca antreprenorul să pună în opera aproximativ 1900-2000 de tone de asfalt pe zi. Suntem la 1000-1100. Au mai montat o stație de asfalt și angajamentul este ca din iunie să ajungă la capacitatea maximă. Am emoții, însă vom fi cu ei și lângă ei! România nu mai are timp domnilor!!! În cazul AKTOR.sper sa pot spune la fel: #acumsepoate. Am promis că beau un ouzo cu ei dacă termină în grafic.Speranțe 70%”, a scris directorul Barbier.

Specialiștii în construcții spun că pe lotul 2 al Autostrăzii Turda Sebeș, trebuie turnați peste 240.000 de mii de tone, ceea ce la ritmul actual înseamnă 240 de zile. Dacă ținem cont că din acest an mai sunt în jur de 210 zile, termenul de finalizare a lucrărilor, care este noiembrie 2020, nu este unul realizabil. ”Termenul nu se poate respecta decât dacă grăbesc procesul de turnare a asfaltului, cu mai multe utilaje, cu mai multe stații de producere a asfaltului. Pentru asta trebuie 100 de tone de bitum pe zi. Acest bitum este adus din Ucraina, Belarus sau Polonia. Pentru a-l aduce, constructorul trebuie să plătească înainte, pentru că nimeni nu vinde bitumul fără banii jos. Este o cerere foarte mare pe piața europeană”, spune un inginer constructor, pentru EvZ.

Ne puteți urmări și pe Google News