Viața la bloc. iRene îi concediază pe administratori. Va fi tot non-stop la dispoziția locatarilor

Viața la bloc. iRene îi concediază pe administratori. Va fi tot non-stop la dispoziția locatarilorSursă foto: Euronews

În viitorul nu foarte îndepărtat inteligența artificială ne va ține evidența facturilor pentru utilități și întreținere. Un antreprenor român a construit primul „administrator de bloc” generat de IA. iREN este primul bot care va fi la non-stop la dispoziția locatarilor.

Pentru moment „administratorul virtual” va fi disponibil doar pentru locatarii complexului rezidenția iResidence Nord.

iRENE primul administrator generat de Inteligența Artificială

Ion Crăciunescu este antreprenoul român care a pus bazele proiectului iRENE disponibil pentru moment doar pentru membrii comunității iResidence Nord, ansamblu dezvoltat de IBB Holding România. Pe lângă sarcinile de bază precum informarea locatarilor despre costuri de întreținere și facturi, iRENE va putea face rezervări la SPA sau va contacta departamentul de call-center pentru încheierea asigurărilor medicale.

„Va fi o parte integrată din managmentul administrației complexului. Complexul are mai multe clădiri. Implicit, va fi nevoită să comunice către toată lumea. Rolul este de a comunica. Ea va comunica locatarilor tot ce aceștia trebuie să cunoască despre facturile lunare, despre costurile de întreținere, despre contextul în care se află clădirea din punct de vedere al administrației sezoniere.

Inteligența artificială

Inteligența artificială. Sursa foto: Pixabay

Cum funcționează iRENE

Poate facilita legătura cu partenerii noștri. Implicit, prin a asigura legătura cu call center-ul lor. Pentru asigurări medicale, pentru programările la SPA. Practic, facilitează comunicarea”, a declarat arhitectul Edi Baicu, pentru Euronews.

Pentru început iRENE va avea atribuții doar în rezolvarea problemelor administrative ale locatarilor. Adică, îi va informa despre valoarea facturilor și costurile de întreținere. Cu alte cuvinte, iRENE va fi un recepționer virtual. Însă, arhitectul complexului rezidențial plănuiește să integreze administatorul virtual și în lifturi și ulterior în fiecare reședință.

Inteligența artificială

Sursa Foto: Pixabay

Inteligența Artificială tot mai prezentă în cotidian

„Prima dată o vom întâlni în hol, în recepțiile complexului unde ne va primi cu Bună dimineața la prima oră și Bună seara la ultima oră. Vrem să o integrăm inclusiv în lifturi. După aceea, în fiecare reședință, ea va fi digital, prin intermediul unui comunicat.

Îl accesezi, îi dai play, iar ea îți comunică. Ulterior, prin call center, va avea posibilitatea de a adăuga anumite informații la solicitarea ta.”, a mai explicat arhitectul Edi Baicu.