Vacanță cu ghinion pentru Simona Gherghe. Ce a pățit prezentatoarea în aeroport

Vacanță cu ghinion pentru Simona Gherghe. Ce a pățit prezentatoarea în aeroport Sursa: arhiva EVZ

Simona Gherghe a fost nevoită să aștepte ore în șir în aeroport, după ce cursa care trebuia să o ducă în Italia a fost amânată. În ultima vreme românii au depus sute de reclamații împotriva companiilor aeriene.

Simona Gherghe a început cu stângul vacanța de iarnă. Ea a fost nevoită să aștepte aproape șapte ore în aeroport după ce zbobul a fost amânat. Prezentatoarea TV trebuia să ajungă în Italia, în Treviso. În ultima vreme au fost depuse sute de reclamații la adresa companiilor aeriene din cauza întârzierilor, dar și a anulării unor curse în ultimul moment.

De adata aceasta a fost vorba despre compania low cost, Wizz Air. Avionul ar fi trebui să decoleze la 5.45 dimineața, dar cursa a fost amânată pentru ora 13.45. „Ai făcut-o lată, lată…”, a scris prezentatoarea TV pe Instagram unde a postat și o imagine cu tabela care afișa întârzierea.

Sursa: Instagram

Experiență neplăcută

Și Vlăduța Lupău a trecut luna trecută printr-o experiență similară. Artista a așteptat și ea ore întregi în aeroport. În loc de explicații, reprezentanții companiei aeriene le-au oferit călătorilor câte o apă și o pungă de alune.

Ne puteți urmări și pe Google News

„Suntem de șapte ore pe aeroport ca să plecăm la Cluj. Oamenii ăștia nu știu cum mai au răbdare, eu nu mai am.. Este bătaie de joc. Wizz-ul, pe lângă faptul că a ajuns după trei ore față de ora la care trebuia să plecăm, acum ne țin și de o oră în avion și ne-au dat doar o apă plată și niște alune. Bătaie de joc. Niciodată nu o să mai plec cu Wizz Air“, a scris atunci interpreta pe Instagram, potrivit cancan.ro.

Au dreptul la compensații

Oamenii trebuie să știe că pot primi compensații financiare, dacă un zbor a fost anulat sau întârziat mai multe ore. „ANPC sfătuiește consumatorii să se adreseze, în primă instanță, operatorilor economici de transport aerian sau agențiilor de turism intermediare, pentru soluționări amiabile. În situația în care drepturile acestora sunt încălcate, să se adreseze autorităților competente, reamintind totodată că, în conformitate cu Regulamentul European nr. 261, consumatorii au dreptul să solicite compensații de până la 600 de euro, pentru un zbor anulat.

De asemenea, acest lucru este valabil chiar și în situația în care compania aeriană a asigurat un zbor alternativ. Recuperarea compensațiilor se poate face fie amiabil, la operatorul economic, fie prin intermediul ANPC și ECC Romania, care realizează acest lucru, cu titlu gratuit“, se arată într-un comunicat de presă al ANPC.