Un jurnalist BBC promovează turismul românesc în lume

Milioane de oameni din Europa, America și Orientul Mjlociu vor putea admira, la BBC, imagini din locurile pitorești ale României, datorită aceluiași jurnalist britanic care a a realizat celebra serie de documentare prin care promovează turismul din țara noastră.

Charlie Ottley a devenit un adevărat ambasador al turismului în România și acum lucrează la un nou proiect, care urmează să fie urmărit pe Digi24, din 1 iunie.

”Am decis să demarăm o campanie și să strângem bani pentru o campanie de o lună care să fie difuzată de BBC World News în America, în Europa și în Orientul Mijlociu. Ideea e următoarea. Avem un public captiv în fața televizoarelor care primește o mulțime de vești proaste și se întreabă când va putea călători din nou. Noi vrem să-i stimulăm interesul și să-l facem să se îndrăgostească de România astfel încât în momentul în care restricțiile vor fi eliminate, acei oameni se vor gândi să vină aici” a declarat Ottley pentru digi24.ro.

”Când criza va trece, vom constata că oamenii vor evita orașele o vreme. Nu vor dori să meargă la Londra sau Paris sau Barcelona pentru că, pur și simplu, riscurile sunt prea mari și vor alege locuri neumblate. Și acesta e cel mai mare atu al României, e fără pereche în Europa. România e oaza de sălbăticie a Europei.

Vrem să-i facem pe oameni să înțeleagă acest lucru acum pentru că și alte țări își dau seama că trebuie să acționeze în acest fel. Portugalia, Africa de Sud au lansat deja campanii pentru a profita de acest public blocat acasă și nu vrem să pierdem această oportunitate. Dacă mai așteptăm, vor fi 20, poate 30 de țări, chiar 50 de țări care își vor face publicitate și se vor promova, iar România ar ajunge să fie doar una din multele țări. De aceea campania noastră începe în iunie. Dar în același timp vom derula o campanie și în România”, a mai spus jurnalistul britanic.

El a vorbit și despre locurile sale preferate din România pe care le recomandă românilor și cetățenilor britanici.

”Da, am preferințele mele, dar nu vreau să indic prea multe locuri pentru că ceea ce vrem să facem e să arătăm că România e o țară multifațetată și are atâtea de oferit. Urmărim mai multe regiuni ale țării și, prin campania națională, încercăm să le arătăm românilor că probabil sunt multe locuri despre care n-au aflat. Poate o călătorie de redescoperire le va deschide noi orizonturi. Și vrem să arătăm lumii că România nu înseamnă doar satele săsești din Transilvania, aceleași pe care le vedem la expoziții și târguri de meșteșugari și târguri de turism și pliante cu Viscri și Peleș și mănăstirile pictate, toate sunt frumoase și ar trebui vizitate”,  a explicat Charlie Ottley.

”Ceea ce vrem e să îi atragem pe români să-și planifice prima vacanță acasă, deși nu va fi deloc ușor, să facă un concediu acasă, cum spunem în Anglia. Ideea e să-și cheltuiască banii în România, să meargă în prima vacanță aici și să-și arate susținerea, compasiunea și solidaritatea cu cei din restaurante, din hoteluri și cu milioane de oameni ale căror joburi depind de turism, de la cei care livrează produse până la ghizi, personal de curățenie, sunt atât de mulți cei care depind de industria turismului și riscăm o mare criză dacă nu reluăm activitatea imediat ce avem posibilitatea să o facem. Ideea e să îi convingem pe oamenii din România să-și redescopere țara”.