Uimitor. Cele 10 viitoare orientări ale turismului mondial

Uimitor. Cele 10 viitoare orientări ale turismului mondial

Turismul este unul dintre cele mai prospere sectoare ale planetei.

Cotidianul spaniol ABC a prezentat câteva tendințe ale turismului mondial.

Astfel, pe primul loc a plasat experiențele autentice. În vacanță se caută experiențe autentice care să aibă legătură cu locul de destinație în cauză. A trăi viața 'băștinașilor', a le vizita locurile de recreere și a se adapta la gastronomia, folclorul și ritmul lor este noua experiență de 'lux'.

Domneşte cultul a ceea ce este bun

Pe locul doi, masa în case particulare. După succesul cazărilor în case particulare, cum fac Airbnb sau Homeaway, ideea se extinde la gastronomie. Această inițiativă a început să acapareze piața britanică. Exemple ca EatWith sau BokkaLokal pun de acord casele particulare cu viitorii lor clienți, cărora le oferă o experiență autentică de înalt nivel, controlată și evaluată de portalurile coordonatoare.

Pe trei, rezervările prin înalta tehnologie. Ceasurile inteligente și smartphone-urile vor fi o sursă primordială pentru rezervările de călătorii în următorii ani. Rezervările la restaurant prin aceste mijloace încep să fie majoritare. Aceasta are impact asupra mediului antreprenorial. Se estimează că, în 2018, circa 35% din rezervările de călătorii se vor face prin intermediul telefonului mobil.

Gastronomia de înalt nivel se situează pe locul patru. Domnește cultul a ceea ce este bun: trufele italienești, jambonul iberic, pateul franțuzesc sau vinul spaniol devin puncte centrale după care se ghidează călătoriile. Spre exemplu, magazinele Harrods au creat în asociere cu Tartufi & Friends un restaurant de sezon și delicatese pe bază de trufe.

Prezentări de modă

Pe locul cinci: atractive prezentări de modă! Moda este o parte crucială a timpului de recreere pentru cei aproximativ 800 de milioane de noi turiști care vor călători în următorii 15 ani pe mapamond. Atrag expozițiile concrete din pinacoteci, galerii și mari magazine, precum și prezentările de modă. Spațiile 'pop-up pe locul şase. Spațiile deschise temporar generează un mare interes, deoarece sunt activități, expoziții și oportunități de vânzare unice.

Decorațiuni interioare bine alese, pe locul şapte. Hotelurile impersonale sau neîngrijite pierd mult. Atât în hotelurile de înalt nivel, cât și în 'chic-hostals', clientul final apreciază tot mai mult decorațiunile interioare bine alese. Se caută așa-numitele 'poshtels', cu un preț corect și o finisare impecabilă cu elemente simple însă bine alese.

Pe opt, zborurile low-cost. Călătorul continuă să sacrifice confortul în beneficiul buzunarului. Surf în Africa, pe nouă! Turismul pentru surfing se îndepărtează de Hawaii și Australia pentru a profita de infinitele posibilități pe care le prezintă Africa.Pe locul zece este ciclismul. Scade golful în favoarea ciclismului în SUA. Marea pasiune pe care nord-americanii de vârstă medie o simțeau pentru golf se îndreaptă către un sport care necesită mai puțin timp și mai puține instalații și care consumă mai multe calorii.

Ne puteți urmări și pe Google News