40% dintre şoferii care lucrau pentru Uber, Bolt sau Clever s-au retras

Reprezentanţii firmelor de ridesharing Uber, Clever şi Bolt aşteptau o data concretă pentru intrarea în vigoare a reglementării serviciilor pe care Guvernul le-a îngrădit cu ordonanţa taximetriei. Degeaba

După șase negocieri cu reprezentanții Ministerului Transporturilor s-au ales tot cu promisiuni. Au trecut cinci zile de când a intrat în vigoare ordonanţa care modifică legea taximetriei, iar până în acest moment, spun reprezentanţii companiilor de tip ridesharing, peste 100.000 de bucureşteni au avut de suferit pentru că le-a fost imposibil să găsească maşini disponibile. De asemenea, spun reprezentanţii Uber, Bolt şi Clever, timpii de aşteptare au crescut cu până la 4%, astfel că oamenii spun nevoiţi să aştepte chiar şi 15-20 de minute. Anca Gherle, manager al Clever a declarant pentru digi24.ro: „La nivelul industriei, am avut o pierdere de 40%. Asta înseamnă o pierdere de 40% de şoferi care lucrau pe aplicaţii şi au decis să se retragă în lipsa unei reglementări”.Uber, Bolt şi Clever au lansat o petiţie online, semnată de peste 200.000 de susţinători ai transportului alternativ. Singurii fericiți sunt taximetriştii care sunt evident mulţumiţi de efectele ordonanţei. De la intrarea în vigoarea a ordonanţei, poliţiştii îi pot amenda pe şoferii Uber, Bolt şi Clever la prima abatere, atunci când sunt găsiţi fără atestate profesionale și licenţe de taxi.