Evenimentul Zilei > Social > Inteligența artificială preia tot mai mult controlul. Asistenți digitali sunt viitorul
Inteligența artificială preia tot mai mult controlul. Asistenți digitali sunt viitorul

Inteligența artificială preia tot mai mult controlul. Asistenți digitali sunt viitorul

Chatboţii, căutările vocale şi instrumentele de inteligenţă artificială (AI) pot ajuta afacerile din e-commerce să fie mai aproape de publicul țintă şi să-i pună la dispoziție informaţiile necesare atunci când are nevoie, arată estimările anului 2021, întocmite de o agenţie specializată în campanii Pay Per Click (PPC).

Piața de cahoboți, creștere majoră

La nivel internaţional e preconizată o creştere de 29,7% a pieţei de chatboţi între 2019 şi 2024, cu o valoare de circa 9,4 miliarde de euro peste patru ani.

„Indiferent de zona de servicii, indiferent dacă este vorba de finanţe, servicii bancare sau orice alt domeniu, consumatorii doresc asistenţa non-stop. Din acest motiv, mai multe întreprinderi caută să dezvolte asistenţi virtuali şi chatboţi pentru a se asigura că răspund întrebărilor clienţilor indiferent de oră sau zi.

În prezent, aproximativ 69% dintre clienţi preferă chatboţii faţă de agenţii umani, deoarece pot oferi răspunsuri adecvate la întrebări foarte simple. Totodată, aproape 95% dintre consumatori cred că industria care va beneficia cel mai mult de chatboţi este segmentul de servicii pentru clienţi, iar 33% dintre consumatori ar prefera să utilizeze chatboţi pentru a plasa comenzi şi rezervări, printre altele.

În acest context, e important pentru business-urile locale să ţină pasul cu evoluţia domeniului şi, pe cât posibil, să investească în tehnologiile şi serviciile care pot aduce plus valoare clienţilor şi companiei”, apreciază estimărilor.

Optimized este o agenţie din România specializată în campanii PPC (Google Ads, Facebook Ads, Instagram Ads, YouTube Ads, Bing Ads etc.) pentru e-commerce.

Portofoliul agenţiei cuprinde magazine online şi companii pentru care gestionează campanii de marketing şi cărora le oferă consultanţă cu ajutorul unei echipe formate din specialişti PPC şi traineri certificaţi Google.

Sursa: Agerpres.

PAGINA ANTERIOARA