Etapa a VII-a a Campionatului Național de Raliuri a fost câștigată de pilotul Simone Tempestini. În vârstă de 29 de ani, Tempestini este tot mai aproape de cel de-al optulea titlu de campion național absolut la raliuri, egalând astfel performanțele lui Titi Aur.
Italian la origini, Simone Tempestini a fost invitatul jurnalistului Romeo Chiriac în cadrul podcastului Business Philosophy, pe care de altfel îl și moderează. Tempestini a dat jos costumul de pilor și a dezvăluit câteva detalii din viața privată. Simone este partenerul jucătoarei de tenis Ana Bogdan, locul 71 WTA.
Simone Tempestini, despre viața alături de Ana Bogdan
Atât pilotul de curse cât și jucătoarea de tenis s-au născut în zone montante. E adevărat că Ana schiază ceva mai bine, dezvăluie Tempestini, dat fiind fatpul că tatăl ei a fost instructor de schi.
„Tatăl ei a fost instructor de schi, a avut poate că un avantaj și a avut cu cine să stea mai mult decât mine pe pârtie, cu siguranță. Îi place foarte mult și, de aceea, a fost mai atentă la tehnică și schiază mai frumos”.
La capitolul emoții, pilotul a explicat ce înseamnă să conduci cu peste 200 de km/h și care este atmosfera în casă atunci când Ana dispută vreo finală. Sunt trăiri total diferite apreciază pilotul.
Simone Tempestini: „E costisitor orice sport care îl faci la nivel de performanță”
Dacă în cazul curselor de raliu își gestionează emoțiile ceva mai bine, atunci când partenera sa dispută vreo partidă importantă emoțiile cresc considerabil, adaugă Tempestini. „Sunt emoții diferite, pe cele din cursă le recunosc. Când o urmăresc pe Ana și mă uit la ea, am emoții mari și îmi doresc să câștige”.
Cât despre finanțele alocate fiecărui sport în parte, adversarul lui Titi Aur subliniat faptul că performanța ”costă”. Indiferent dacă vorbim de tenis sau de motorsport. Pe de altă parte, pilotul a dezvăluit că raliurile sunt mai costisitoare decât sportul în alb.
„E costisitor orice sport care îl faci la nivel de performanță. Motorsport-ul, cu siguranță, e mai costisitor decât tenisul. Costurile din timpul unui turneu de tenis sunt mari, dar la noi doar pe jumătate din cursă e nevoie să schimbăm patru cauciucuri. La o mașină performantă, costurile sunt foarte mari”, a adăugat Simone Tempestini.
„Am avut-o copilot pe Ana de mai multe ori, a fost cu mine să vadă ce se întâmplă în mașină”
Când vine vorba de condusul zilnic, Tempestini a mărturisit că și coechipierii din viața personală îi place foarte mult să conducă.
„Îmi place așa de mult să conduc, chiar dacă e și un drum prin trafic, conduc cu drag. Și ei îi place foarte mult să conducă. Uneori, mă întreabă dacă poate să conducă. E aproape fifty-fifty (n.r. - 50-50), dar dacă e un drum mai lung îmi place mie să conduc. Dacă nu-și dorește neapărat să conducă, mă bag eu.
Am avut-o copilot pe Ana de mai multe ori, a fost cu mine să vadă ce se întâmplă în mașină. Dar copilot propriu zis, să-mi citească din dictare și să-mi spună descrierea drumului, n-a fost până acum. Dar nu se știe, cred că i-ar plăcea”, potrivit Adevarul.