Te „combini” la supermarket, dacă barul e închis. O inițiativă pentru cei ce-și caută perechea pe cât de trăznită, pe atât de ușor de pus în practică.
Te „combini” la supermarket, dacă barul e închis. Aceasta pare să fie „filozofia de businness” a unui lanț comercial din Germania.
Mai precis, din cauza restricţiilor pentru împiedicarea răspândirii COVID-19, supermarketurile au rămas, în Germania, unele dintre puţinele locuri unde se mai poate socializa. Așa că filiala lanţului comercial Edeka din oraşul bavarez Volkach a luat inițiativa. Magazinul îi invită pe cei singuri să vină la cumpărături în fiecare vineri, între orele 18 şi 20, pentru a încerca să-şi găsească perechea.
Te „combini” la supermarket. Speed-dating în pandemie
„Supermarketul oferă de doi ani acest serviciu de „shopping pentru cei singuri”. Dar coronavirusul şi restricţiile pe care acesta le-a adus au făcut în aşa fel încât tema „inimioarelor” să devină un element de atracţie”, spune managerul supermarketului, Christoph Kolb.
El a explicat cum funcționează inițiativa, la postul Bayerischer Rundfunk, preluat de cotidianul „Main-Post”, citat de agenția EFE, preluată de Agerpres.
Clienţii care doresc să-şi găsească perechea la supermarket poartă un semn distinctiv în formă de inimă. Ei au și un număr de identificare. Astfel „înarmați”, oamenii se plimbă printre rafturi după cumpărături.
Dacă vede o persoană interesantă și care poartă inimioara, cel interesat trebuie să noteze numărul acestuia de identificare. Apoi are de completat un formular cu sugestii prestabilite, precum „M-aş bucura să te cunosc mai bine în timp ce ne plimbăm pe malurile râului Main” sau „M-aş bucura să ne întâlnim la un suc de portocale la sectorul de fructe”.
Ce face magazinul
Ulterior, un angajat al supermarketului strigă numărul printr-un difuzor şi îi transmite mesajul persoanei dorite sau îi dă acesteia datele de contact și mesajul lăsat de persoana interesată.
Iniţiativa aceasta nu este singura particularitate a supermarketului. În magazin sunt expuse şi mai multe reproduceri ale unor opere „pop art”.
Printre acestea se află şi piesa „Banana Split” a artistului american Mel Ramos. Lucrarea ilustrează o femeie fără haine, întinsă într-un castron cu acest desert. Doar că sfârcurile femeii au fost acoperite, după ce unii clienți s-au plâns că sunt deranjați.
Supermarketul ar fi, de fapt, „spaţiu de relaxare creativă”, spune Steven Schellhorn, unul dintre responsabilii centrului comercialcu 65 de angajaţi.