Te „combini” la supermarket, dacă barul e închis. Valentine's în pandemie

Te „combini” la supermarket, dacă barul e închis. Valentine's în pandemie

Te „combini” la supermarket, dacă barul e închis. O inițiativă pentru cei ce-și caută perechea pe cât de trăznită, pe atât de ușor de pus în practică.

Te „combini” la supermarket, dacă barul e închis. Aceasta pare să fie „filozofia de businness” a unui lanț comercial din Germania.

Mai precis, din cauza restricţiilor pentru împiedicarea răspândirii COVID-19, supermarketurile au rămas, în Germania, unele dintre puţinele locuri unde se mai poate socializa. Așa că filiala lanţului comercial Edeka din oraşul bavarez Volkach a luat inițiativa. Magazinul îi invită pe cei singuri să vină la cumpărături în fiecare vineri, între orele 18 şi 20, pentru a încerca să-şi găsească perechea.

Te „combini” la supermarket. Speed-dating în pandemie

„Supermarketul oferă de doi ani acest serviciu de „shopping pentru cei singuri”. Dar coronavirusul şi restricţiile pe care acesta le-a adus au făcut în aşa fel încât tema „inimioarelor” să devină un element de atracţie”, spune managerul supermarketului, Christoph Kolb.

El a explicat cum funcționează inițiativa, la postul Bayerischer Rundfunk, preluat de cotidianul „Main-Post”, citat de agenția EFE, preluată de Agerpres.

Clienţii care doresc să-şi găsească perechea la supermarket poartă un semn distinctiv în formă de inimă. Ei au și un număr de identificare. Astfel „înarmați”, oamenii se plimbă printre rafturi după cumpărături.

Dacă vede o persoană interesantă și care poartă inimioara, cel interesat trebuie să noteze numărul acestuia de identificare. Apoi are de completat un formular cu sugestii prestabilite, precum „M-aş bucura să te cunosc mai bine în timp ce ne plimbăm pe malurile râului Main” sau „M-aş bucura să ne întâlnim la un suc de portocale la sectorul de fructe”.

Ce face magazinul

Ulterior, un angajat al supermarketului strigă numărul printr-un difuzor şi îi transmite mesajul persoanei dorite sau îi dă acesteia datele de contact și mesajul lăsat de persoana interesată.

Iniţiativa aceasta nu este singura particularitate a supermarketului. În magazin sunt expuse şi mai multe reproduceri ale unor opere „pop art”.

Printre acestea se află şi piesa „Banana Split” a artistului american Mel Ramos. Lucrarea ilustrează o femeie fără haine, întinsă într-un castron cu acest desert. Doar că sfârcurile femeii au fost acoperite, după ce unii clienți s-au plâns că sunt deranjați.

Supermarketul ar fi, de fapt, „spaţiu de relaxare creativă”, spune Steven Schellhorn, unul dintre responsabilii centrului comercialcu 65 de angajaţi.

Ne puteți urmări și pe Google News