Târgul locurilor de muncă. Angajatorii vin cu peste 5.000 de oferte
- Maria Dima
- 25 mai 2024, 08:15
Direcția generală pentru ocuparea forței de muncă din municipiul Chişinău, subdiviziune teritorială a Agenției Naționale pentru Ocuparea Forței de Muncă (ANOFM), organizează miercuri, 29 mai 2024, Târgul locurilor de muncă. La Târg sunt invitate persoanele aflate în căutarea unui loc de muncă, în cadrul căruia 40 companii vor oferi peste 2000 locuri de muncă.
În cadrul evenimentului angajatorii din diverse domenii de activitate - industria alimentației publice, retail, bănci și finanțe, contabilitate, IT, imobiliare, sectorul public și multe alte domenii - vor prezenta ofertele de muncă.
Târgul locurilor de muncă. Față în față cu angajatorii
Persoanele aflate în căutarea unui loc de muncă vor putea negocia cu angajatorii privind locurile de muncă vacante și condițiile de ocupare a lor, vor prezenta angajatorilor CV-ul şi vor stabili interviuri de angajare.
”Direcția generală pentru ocuparea forței de muncă municipiul Chişinău va pune la dispoziție celor prezenți la Târg, informații despre cele 5.000 oferte de muncă înregistrate în baza de date și va acorda servicii de intermediere. Târgul se va desfășura între orele 10:00-14:00, la Palatul Republicii (str. Maria Cebotari, 16). Pentru informații privind Târgul locurilor de muncă, contactați 022 822 889; 022 822 862 sau Centrul de apel ANOFM, telefon 0 8000 1000 (luni-vineri, orele 08:00-17:00), apel gratuit de la telefonul fix din orice localitate a Republicii Moldova”, se arată într-un comunicat al ANOFM.
Înregistrarea cu statut de șomer
ANOFM recomandă persoanelor care se află în căutarea unui loc de muncă să se adreseze la una din subdiviziunile teritoriale pentru ocuparea forței de muncă (STOFM) pentru a beneficia de susţinere la angajare.
Serviciile sunt gratuite şi sunt destinate atât pentru persoanele aflate în căutarea unui loc de muncă (cu şi fără statut de şomer), cât şi pentru persoanele angajate care doresc să-şi schimbe locul de muncă.
Şomerii înregistraţi la subdiviziunile teritoriale pentru ocuparea forței de muncă (STOFM) pot beneficia de susţinere, precum şi de servicii și măsuri active care sporesc şansele de angajare.
Documentele necesare
Pentru înregistrarea cu statut de şomer este necesar ca persoana să prezinte la cea mai apropiată STOFM cu următoarele acte:
- buletinul de identitate sau permisul de ședere, după caz, cu termenul valabil;
- actele de studii şi de calificare deținute;
- copia ordinului (dispoziției) de eliberare de la ultimul loc de muncă pentru persoanele care au activat în ultimele 24 de luni calendaristice premergătoare datei înregistrării;
- alte documente confirmative (după caz).
Adresele subdiviziunilor pot fi găsite pe site-ul www.anofm.md (accesînd https://anofm.md/ro/subdiviziuni) sau puteți depune cerere în regim on-line pe site-ul: https://e-iss.anofm.md. Persoanele sunt obligate să se prezinte la STOFM, timp de 14 zile calendaristice de la data depunerii cererii on-line, pentru validarea acesteia.
Informaţii utile pentru persoanele care solicită susţinere la plasarea în câmpul muncii, pot fi obținute la Centrul de apel al ANOFM, tel: 0 8000 1000 (apel gratuit), luni-vineri, între 08:00-17:00.
Informaţii despre posibilităţile de angajare, locurile vacante şi condiţiile de ocupare ale acestora sunt publicate şi pe portalul www.angajat.md