Surpriză totală în televiziune sâmbătă seara. PRO TV a uimit pe toată lumea. În prime-time, cea mai mare televiziune din România a transmis concertul caritabil We are one, dedicat victimelor războiului din Ucraina. Antena 1 şi Kanal D au contracarat cu show-urile obişnuite de sâmbătă seara. A fost o bătălie extrem de echilibrată la nivel de audienţe, pe tronsonul naţional.
Cea mai mare televiziune din România, PRO TV, a uimit pe toată lumea sâmbătă seara. A transmis în direct, în prime-time, concertul caritabil de pe Arena Naţională, Ww are One, dedicat victimelor războiului din Ucraina.
Surpriza serii în televiziune
Dacă PRO TV a mizat pe concertul caritabil, Antena 1 a contracarat cu show-ul Dancing on ice: Vis în doi, iar pe Kanal D a fost un alt show, Se strigă darul. Prima parte a orei 20.00 a aparţinut celor de la PRO TV, la capitolul audienţe, pe tronsonul naţional. Primele trei sloturi de audienţă la nivel naţional au fost câştigate de PRO TV cu cifre de rating de peste 7. Antena 1 şi show-ul Dancing on ice: Vis în doi au fost pe locul secund, iar Kanal D, la mică distanţă pe locul al treilea în preferinţele telespectatorilor.
Ultimul slot de audienţă al orei 20.00 a aparţinut celor de la Kanal D, dar audienţele la nivel naţional au fost extrem de echilibrate nu doar pe acest sfert de oră, ci pe toată seara de sâmbătă. Şi de la ora 21.00, cifrele de audienţă au fost extrem de echilibrate între cele trei mari televiziuni din România.
Echilibru total la nivel de audienţe
Kanal D şi Antena 1 şi-au împărţit sferturile de audienţă între ele, iar PRO TV cu concertul caritabil s-a ţinut la fel de aproape pe tronsonul naţional. Surpriza mare a momentului a fost postul de ştiri, România TV. Pe slotul 21.30-21.45, România TV a avut un rating de 4.1 la nivel naţional, egal cu cel al PRO TV.
De la ora 22.00, telespectatorii au fost la fel de împărţiţi, fără un câştigător clar al capitolului audienţe la nivel naţional. De la ora 22.30, pe Kanal D a început un alt show, Ochii din umbră. Şi acesta a stat aproape la egalitate cu Antena 1 pe primul loc, la nivel naţional.
Ora 23.00 a însemnat o afacere în doi între Antena 1 şi Kanal D. Primele două sloturi de audienţă ale orei au aparţinut Antenei 1, iar ultimele două celor de la Kanal D. Cei de la PRO TV nu au mai reuşit să ţină pasul cu concurenţa, iar telespectatorii au fost din ce în ce mai puţini pentru cea mai mare televiziune din România.