Puțini se aşteptau ca, în fiecare seară, cea mai urmărită oră de la TV să aparțină unui jurnal de ştiri. Cea mai bună audiență o are postul PROTV cu programul ,,Ştirile de la ora 19”.
Cea mai bună audiență o are postul PROTV cu programul ,,Ştirile de la ora 19”. Jurnalul PRO reuşeşte audiențe de peste 10 puncte la fiecare difuzare şi un share de 25%, conform Kantar Media.
Andreea Esca, deja un simbol pentru ceea ce înseamnă ştiri pe TV, încă îi fascinează pe români. Audiența postului din Pache Protopoescu nu a putut fi depăşită de niciun alt post în cursul săptămânii 17-23 octombrie pe intervalul orar 19-19.40.
Situația nu este deloc nouă, aceste audiențe sunt obținute constant de ani buni de echipa Ştirilor PROTV. Practic, un sfert dintre cei care au un televizor deschis între ora 7-7.40 aleg programul prezentat de Esca.
Locul secund revine cel mai des Observatorului de la Antena1. Acesta obține audiențe între 9 şi 10 puncte de rating, constant. Performanță aproape egală cu ceea ce se întâmplă în trustul PRO.
Pe segmentul de programe, conform audiențelor Kantar Media, cea mai urmărită emisiune de divertisment a fost ,,Ce spun românii?” a lui Cabral, difuzată de ProTV.