Se fac angajări la stat! Anunțul momentului pentru români. Ce aptitudini se caută

Sursa foto: dreamstime.com

La guvern se caută un specialist în imagine digitală pentru unul dintre miniștrii „cu imagine bună” din cabinetul condus de Nicolae Ciucă.

Așa sună, în esență, un anunț de recrutare pentru un loc de muncă în domeniul comunicării, postat pe un grup de Facebook. Persoana recrutată va face parte din cabinetul ministrului – al cărui nume nu este dezvăluit -  pe post de consilier pe durata mandatului acestuia. Iar principala sa atribuție va fi de promovare în mediul online a activității oficialului.

Salariul pleacă de la 4.500 de lei pe lună și poate depăși, conform anunțului, suma de 6.500 de lei, în funcție de specializarea celui recrutat. Angajarea se va face cu carte de muncă.

Anunțul este postat de reprezentanții unei agenții specializate în recrutare pe un grup destinat celor care doresc să facă o carieră în jurnalism, comunicare sau social-medai. Pentru a face față sarcinilor de serviciu, viitorul angajat trebuie să aibă cunoștințe atât de editare video-foto, de redactare a textelor și creare de conținut și social-media.

„Căutăm un Consultant de Imagine Digitală pentru unul dintre miniștrii cu imagine bună din Guvern. Acesta va face parte din cabinetul ministrului și va avea mai multe activități, grupate în trei mari categorii distincte:

Foto, video și editare;

Redactarea textelor pentru postările de pe site și canalele social media”

Administrarea canalelor social media: creare, dezvoltare, întreținere, optimizare, SEO etc”, se arată în anunțul postat pe Facebook.

Ce condiții presupune postul

Conform anunțului, viitorul consulant va participa la toate evenimentele la care va fi prezent ministrul și se va ocupa de promovarea acestuia. Programul de lucru și locația în care se va desfășura jobul sunt flexibile, în funcție de activitatea celui de imaginea căruia se va ocupa. În anunț se precizează că vor fi multe deplasări împreună cu ministrul, inclusiv în străinătate, pentru a participa la toate evenimentele care trebuie consemnate.

„Noul angajat va participa la toate întâlnirile importante ale ministrului, în țară și în străinătate, va fotografia, va filma, va edita materialele filmate, va conspecta punctele esențiale ale întâlnirilor și evenimentelor la care participă, va redacta textele de prezentare și le va posta pe canalele de care se ocupă”, se mai arată în anunț.

Pentru a fi selectați, candidații trebuie să aibă experiență relevantă, conform cerințelor postului și să cunoască limba engleză. Ei trebuie să fie disponibili pentru deplasări multiple.