Scapă de sărăcie Meghan și Harry? Ar putea fi un contract fabulos...

Harry și Meghan au semnat un acord de producție de mai mulți ani cu celebra companie de streaming Netflix. Ei vor produce filme și seriale exclusive.

 

Contractul include serii cu scenarii, serii de documentare,  și programe pentru copii. Prințul Harry și Meghan Markle ar putea apărea pe cameră pentru unele dintre proiecte, dar Meghan nu intenționează să revină la actorie. Markle a jucat în drama „Suits” a USA Network din 2011 până în 2018.

Condițiile financiare ale tranzacției nu au fost dezvăluite. Știrea a fost dată în exclusivitate de New York Times.

Netflix (NFLX) a menționat că cei doi sunt „dedicați evidențierii diverselor voci în fața și în spatele camerei” și „la diverse practici de angajare pentru rolurile cheie pe care le îndeplinesc activ la compania lor de producție”.

În ianuarie, Harry și Meghan au anunțat că „fac un pas înapoi” de la rolurile lor de membri ai familiei regale britanice și vor împărți timpul între Marea Britanie și America de Nord. Știrea a devenit o poveste mondială și a reprezentat un șoc în Marea Britanie.

De puțin timp, Prințul Harry și Meghan au cumpărat o casă în Santa Barbara, California, USA,  și s-au implicat în industria divertismentului. Meghan, de exemplu, a fost naratorul documentarului despre natură Disney - „Elefanții”.

Acordul de acum cu Netflix este următorul pas în această evoluție. „Prin munca noastră cu comunități diverse și mediile lor, pentru a da o lumină oamenilor și cauzelor din întreaga lume, accentul nostru va fi pe crearea de conținut care să informeze, dar, de asemenea, să dea speranță”, au declarat miercuri Ducele și Ducesa. „Suntem încântați să lucrăm cu Ted (Sarandos) și echipa de la Netflix a căror acoperire fără precedent ne va ajuta să împărtășim conținut de impact care deblochează acțiunea.”

Pentru Netflix, înțelegerea este similară cu cea pe care compania a încheiat-o cu Barack și Michelle Obama în 2018.

Coptarea lui Harry și Meghan în studiouri nu numai că permite companiei să lucreze cu două dintre cele mai faimoase nume din lume, dar cei doi realizează și producții de valoare.

„Suntem incredibil de mândri că au ales Netflix ca casa lor creativă - și suntem încântați să povestim cu ei povești care pot contribui la consolidarea rezistenței și la creșterea înțelegerii pentru publicul de pretutindeni”, a declarat Ted Sarandos, co-CEO și șef de conținut pentru Netflix, notează CNN.