Românii au ales aseară „Vocea”. Scor strâns de audiență

Vocea României de la ProTV și X Factor de la Antena 1 și-au împărțit publicul

Vocea României s-a situat pe primul loc în preferinţele telespectatorilor, fiind lider pe intervalul orar 20:30 – 22:55. Cea de-a doua ediție fin sezonul al patrulea a Vocii a reușit a reuşit să aducă în faţa televizoarelor 2,5 milioane de români în minutul de aur.

În intervalul de difuzare 20:30 – 22:55, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, PRO TV a fost lider detașat cu o audiență medie de 12,1 puncte de rating și 27,6% share. Locul doi a fost ocupat de Antena 1 cu 9,3 puncte de rating și 21,2% share. La nivelul publicului din mediul urban, PRO TV a condus cu o audiență medie de 10,1 puncte de rating și 20,4% share, al doilea post clasat fiind Antena 1 cu o audiență medie de 9,0 puncte de rating și 18,3% share. La nivel național, PRO TV câştigă şi de această dată locul întâi cu o audiență medie de 9,2 puncte de rating și 19,1% share, iar Antena 1 se clasează pe locul secund cu 7,6 puncte de rating și 15,6% share.