Ultimul model lansat de Rolls-Royce. Cum arată cea mai scumpă mașină din lume
- Cristian Raducanu
- 2 martie 2024, 06:54
Rolls-Royce a lansat modelul Arcadia Droptail. Numele este inspirat din mitologia greacă și înseamnă Raiul pe Pâmânt. Modelul este unicat și costă 31 de milioane de dolari.
Rolls-Royce lansează o nou bijuterie pe patru roți, la fel de scumpă și luxoasă ca restul modelelor. Arcadia Droptail este ultimul model lansat de constructorul britanic. Evident, nu este o mașină pentru muritorii de rând, prețul de catalog dă palpitații. Este cel mai scump model din flota constructorului auto exclusivist.
Rolls-Royce duce luxul la un alt nivel
Constructorul auto a prezentat recent cea mai scumpă mașină de lux din lume. Rolls-Royce Arcadia Droptail este un model unicat făcut la comandă. Numele vine din mitologia elenă și înseamnă „Raiul pe Pământ”.
Posesorul a plătit 31 de milioane de dolari pentru acest cabrio extrem de luxos. Arcadia Droptail a fost construit astfel încât să redea starea de oe un iaht exclusivist. Bolidul este „pictat” într-o nuanță de alb infuzată cu particule din aluminiu și sticlă, tocmai pentru a crea un efect special.
Detalii tehnice
Mașina este echipată cu un propulsor twin-turbo cu 12 cilindri în V de 6,6 litri. Motorul dezvoltă 600 de cai putere și atinge de la 0 la 100 de kilometri în numai 5 secunde.
Rolls-Royce a explicat că desingul a fost conceput după „chipul și asemănarea clientului”. Arcadia Droptail reflectă aproape la scară exactă gusturile și personalitatea posesorului. În cazul de față, șoferul care va conduce modelul unicat este pasinat de arhitectură.
În construcția modelului de lux au intrat nici mai mult nici mai puțin de 233 de bucăți din lemn, dintre care 76 sunt montate deasupra haionului. Panoul de bord este realizat din lemn. Lucrătorii de la Rolls-Royce au lucrat 8.000 de ore doar pentru a proiecta și finasa suprafețele din lemn.
Luxul este dus la un alt nivel. În bordul bolidului de lux tronează un ceas analog, de atlfel cel mai luxos montat pe modele Rolls-Royce. Este alcătuit de 119 fațete care reprezintă 119 ani de existență ai producătorului britanic, potrivit nypost.