Un celebru lanț de restaurante intră pe piața din România

Un celebru lanț de restaurante intră pe piața din România

Lanțul de localuri cunoscut la nivel internațional a trasat deja planul de a intra pe piața din România. Happy Restaurants își va deschide prima locație într-unul dintre cele mai mari mall-uri din Capitală.

Un nou jucător intră în industria HoReCa din România. HAPPY Restaurants, cel mai mare lanț de restaurante din Bulgaria vrea să se extindă și în țara noastră.

Un cunoscut lanț de restaurante din străinătate vrea să intre pe piața din România

Happy Restaurants este un lanț de localuri din Bulgaria. Oficialii companiei vor să își încerce norocul și pe piața din România, astfel că și-au trasat deja un plan în acest sens. Astfel, lanțul de restaurante va fi extins și în București.

Pentru prima locație, bulgarii au ales mall-ul AFI Controceni ca punct de lansare. Ulterior, investitorul străin vrea să deschidă alte cinci locații pe teritoriul României.

Clienții din România se vor putea bucura de noul concept începând din anul 2024. Lanțul de restaurante Happy a ales o locație de peste 700 de mp din AFI Cotroceni.

Primul restaurant din România este planificat să se deschidă la sfârşitul primei jumătăţi a anului 2024, în AFI Cotroceni, cu o suprafaţă de aproximativ 730 mp,  a anunțat CBRE.

Alte 5 locații în următorii ani

Investitorii bulgari nu se opresc aici cu extinderea conceptului lor. Astfel, aceștia vor să pună bazele a altor 5 restaurante în Capitală. Bulgarii au precizat că au analizat în prealabil piața din România, iar astfel au fost motivați să investească în Capitală.

„Suntem încrezători că această mutare strategică va deschide o nouă pagină de succes în istoria Happy, acum în România.” , a afirmat Ivan Popov, CEO Happy Restaurants.

Lanț de restaurante din Bulgaria intră pe piața din România

Sursa foto: Dreamstime.com

Noi restaurante în alte state ale lumii

Bulgarii care intră în curând în industria HoReCa din România țintesc o dezvoltare la nivel global. Oficialii companiei vor să crească proiectul de la 40 la 70 de restaurante până în anul 2030. Una dintre piețele pe care bulgarii intenționează să intre este cea a Dubaiului. Un prezent, aceștia dețin 35 de locații în Bulgaria și 5 în Spania. De asemenea, compania s-a extins și în Marea Britanie.