Clienții Raiffeisen Bank s-au confruntat cu o mulțime de probleme în ultima perioadă. Acum, banca a anunțat că aplicația va fi dezactivată și că plățile se vor face diferit.
Clienții Raiffeisen Bank au fost extrem de nemulțumiți de serviciile băncii în ultima perioadă.
Multe persoane nu au putut efectua plăți cu cardurile bancare de la această societate, la începutul lunii octombrie. Această problemă a fost și în luna mai 2023.
Unitatea bancară a anunțat pe la jumătatea lunii respective că vor exista servicii care vor fi indisponibile, iar clienții s-au revoltat.
Noi probleme la Raiffeisen Bank
La scurt timp, clienții băncii s-au ales cu o altă surpriză neplăcută. Ei au primit un mail prin care au fost înștiințați că RayPay va fi dezactivată. Reprezentanții băncii le-au spus că pot plăti în continuare cu telefonul, dar că va fi mai complicat.
„Te informăm că aplicația RaiPay va fi dezactivată începând cu 1 ianuarie 2024 și nu va mai fi disponibilă în oferta băncii pentru serviciile de plată cu telefonul mobil. Pentru a face plăți cu telefonul mobil, te rugăm să îți înregistrezi cardul Raiffeisen în aplicația Google Pay cât mai curând posibil. Pentru a adăuga cardul în Google Pay, te rugăm să urmezi pașii de mai jos:
- Pasul 1: deschide aplicația de mobile banking Smart Mobile pe telefonul tău Android;
- Pasul 2: mergi la secțiunea Carduri din aplicație;
- Pasul 3: selectează cardul și apoi apasă butonul Adaugă în Google Pay;
- Pasul 4: deblochează ecranul și plătește contactless cu telefonul tău, sigur și rapid. Cu prietenie, Echipa Raiffeisen Bank”, a fost mesajul primit de clienții băncii, potrivit Cancan.
Nu s-au putut face tranzacții online
Clienții s-au confruntat cu probleme și în această vară. Pe parcursul nopții de 1 spre 2 august au fost efectuate mai multe lucrări de mentenanță de către angajații unității bancare Raiffeisen Bank. Timp de 2 ore, clienții nu au putut să facă tranzacții online cu cardurile de debit, tranzacții online cu cardurile de credit sau cu sistemul RaiPay.
Atunci, Raiffeisen a anunțat că lucrările de mentenanță au avut ca scop rezolvarea problemelor din sistem și implementarea unor noi servicii.