Un pasager s-a lăudat că a păcălit compania aeriană Aeroflot. Și-a pierdut punctele de fidelitate.
Compania aeriană rusă Aeroflot i-a retras toate punctele de fidelitate unui pasager care a vrut să trișeze cu privire la greutatea pisicii sale, animalul fiind prea greu pentru a călători în cabină, substituindu-l cu un altul.
Mihail Galin a relatat săptămâna trecută pe Facebook că motanul său, Victor, a fost declarat prea greu pentru a fi acceptat lângă călători, în cursul unei escale la Moscova, în cadrul unui zbor din Letonia vătre Vladivostok (Extremul Orient rus), scrie 20 Minutes.
„Când a fost cântărit, motanul avea peste 10 kg, o greutate neautorizată în cabină”, unde limita stabilită de Aeroflot este 8 kg.
Mihail Galin și-a reportat plecarea la Moscova și a început să caute „o pisică simililară dar mai ușoară”.
A doua zi, s-a întors la aeroport cu Victor, cu o altă pisică și cu proprietarii ei. A reușit apoi să se înregistreze la clasa business, substituindu-și motanul cu pisica găsită.
Pe Facebook, bărbatul a postat o fotografie cu Victor, confortabil instalat în avion alături de un pahar cu șampanie.
Însă cei de la Aeroflot nu au apreciat stratagema, după ce înșelătoria lui Mihail a fost dovedită de camerele de supraveghere.
Motanul a fost înlocuit la înregistrare cu „un animal similar dar care cântărea 7 kg”, au declarat reprezentanții companiei.
„Aeroflot a decis să-i retragă proprietarului toate punctele de fidelitate”.
Veste rea pentru Galin, care este un mare călător și care a reușit să adune puncte de fideliate reprezentând 400.000 de mile.