Tronsonul Bucureşti-Fundulea a fost dat în trafic în 2004, cu un carosabil construit din ciment, iar din vara anului trecut, poliţia a limitat viteza la doar 80 de km pe oră, după ce plăcile de beton au început să se ridice, situaţie destul de periculoasă pentru siguranţa rutieră.

Refacerea tronsonului Bucureşti-Fundulea de pe Autostrada Soarelui este un proiect promis pentru prima dată în 2015, amânat din nou în această vară, pentru a nu paraliza circulaţia în sezonul estival şi acum, pregătit pentru şantier, într-o primă fază, se va închide circulaţia pe sensul spre litoral, între kilometrii 21 şi 27, cu devierea traficului pe calea 2 Constanţa-Bucureşti şi câte o bandă pentru fiecare direcţie.

Până în vara anului viitor, atunci când lucrările de reparaţii vor fi suspendate, ar putea fi asfaltaţi 12 din cei 24 de km..

„Contractul pe care l-am semnat are o durată de doi ani de zile, deci, practic, noi vom lucra toamna, primăvara, cel puţin din cei 24 de km să executăm minim 12 km de cale dublă, până anul viitor, la 15 iunie. Este o reparaţie a plăcilor de beton cu înlocuirea sistemului de rulare. Practic, noi vom freza aproximativ 8 centimetri din dalele existente. Pentru refacerea tronsonului Bucureşti-Fundulea de pe Autostrada Soarelui au fost semnate două contracte, iar costul lucrărilor este de 20 de milioane de euro.”, a declarat la RRA Cristian Andrei, director adjunct al Companiei de Drumuri.

 

Te-ar putea interesa și: