O nouă televiziune în România. Va difuza cele mai noi și cunoscute filme

Sursa foto: Dreamstime.com

Film Mania apare în România. Compania AMC Networks, prezentă în România prin mai multe posturi de televiziune printre care Film Cafe şi AMC, va aduce în România Film Mania la începutul lunii aprilie. AMC Networks este prezentă în România prin televiziunile AMC, Film Cafe, TV Paprika, Minimax şi JimJam.

Film Mania în România

Film Mania este un nume prezent şi în Ungaria şi este urmaşul televiziunii Filmmuzeum, schimbare care a avut loc în anul 2012. Tot atunci o altă televiziune a grupului AMC, Zone Romantica a devenit Film Cafe, potrivit Pagina de Media.

Sursa foto wikidata

Licența FILM MANIA ROMANIA pentru operarea programelor de televiziune difuzate prin sisteme speciale de transmisie este valabilă pentru o perioadă de 12 ani. Programele vor fi în special formate din filme și seriale clasice din toate genurile, produse în principal în Statele Unite ale Americii, precum și (în mod secundar) în Europa, Asia și alte zone geografice ale lumii. Emisia va fi de 24 de ore pe zi. Limba principală a televiziunii va fi română, iar televiziunea este exclusiv dedicată pentru România.

Consiliul pentru Radiodifuziune și Televiziune din Cehia va fi informa autoritatea de reglementare din România (Consiliul Național al Audiovizualului) că programele Film Mania România pot fi difuzate pe teritoriul României pe baza licenței cehe de difuzare.

Topul televiziunilor cu cele mai mari audiențe

În februarie, la nivel urban, România TV a pierdut 13.200 de persoane față de ianuarie, ajungând la un rating mediu de 144.860 de telespectatori pe minut. A fost cea mai urmărită televiziune de știri în mediul urban.

Sursa foto: Dreamstime.com

Antena 3 CNN a pierdut 12.790 de persoane față de ianuarie, având o medie de 93.300 de telespectatori pe minut (toată ziua), conform măsurătorilor Kantar Media.Alte televiziuni care au suferit pierderi de audiență în februarie: Kanal D (-5.020 telespectatori), Realitatea Plus (-5.820), Digi24 (-8.570), TVR 1 (-4.140), Pro Cinema (-8.070) și DIVA (-6.850).

Cea mai mare creștere de audiență

DigiSport 1 a fost televiziunea care a obținut cea mai mare creștere de audiență în februarie, la nivel urban: +17.010 față de ianuarie. Meciurile de fotbal din cupele europene la fotbal și reluarea campionatului intern de fotbal au constituit principalele programe care au readus microbiștii pe această televiziune. DigiSport 1 ocupă locul 7 în topul audienței urbane, cu o medie de 54.550 de telespectatori pe minut, peste Realitatea Plus și TVR 1.

Alte televiziuni care au câștigat audiență: Pro TV (+3.360 telespectatori), Antena 1 (11.010), Happy Channel (4.440), Antena Stars (970), Film Cafe (1.270) și Național TV (2.160).