Jucătorul de tenis Novak Djokovic primește o nouă lovitură după scandalul în urma căruia a fost expulzat din Australia.
Sponsorul tehnic al jucătorului de tenis Novak Djokovic a reacționat după după ce sportivul a fost expulzat din Australia. Numărul 1 ATP nu va putea participa la ediția din acest an a Australian Open, dupăce autoritățile decis să-I anuleze viza de intrare în țară.
Absența de la primul Grand Slam al anului va avea consecințe importante și în plan financiar pentru sportiv. După scandalul în care a fost implicat, în Australia, el ar putea pierde mai mulți sponsori.
De altfel, o primă reacție după expulzare a venit din partea sponsorului tehnic al lui Djokovic, producătorul francez Lacoste.
Sponsorii cer explicații de la sârb
Într-un comunicat de presă, oficialii companiei au anunțat că în viitorul apropiat vor purta o discuție cu jucătorul de tenis sârb. Acesta va trebui să ofere explicații detaliate și complete în legătură cu ceea ce s-a întâmplat.
„Cât mai curând posibil, vom lua legătura cu Novak Djokovic pentru a analiza evenimentele care i-au însoţit prezenţa în Australia. Le dorim tuturor un turneu excelent şi mulţumim organizatorilor pentru toate eforturile depuse pentru a se asigura că turneul se desfăşoară în condiţii bune pentru jucători, staff şi spectatori”, a transmis compania franceză, într-un comunicat de presă.
Și alți sponsori care au au contracte încheiate cu Novak Djokovic, între care Peugeot, Hublot și Asics, au fost contactați pentru a-și prezenta pozițiile față de scandalul din Australia. Reprezentanții acestor companii au refuzat să facă vreun comentariu pe acest subiect.
Djokovic ar putea pierde sume importante
În cazul în care sponsorii vor decide să se retragă și să nu-l mai susțină, Novak Djokovic va pierde importante sume de bani. El a câștigat în jur de 30 de milioane de dolari din astfel de contracte de reprezentare.
Conform publicației Forbes, care prezintă datele financiare ale celor mai bine plătiți sportivi din lume, jucătorul de tenis Novak Djokovic a avut încasări de 38 de milioane de dolari în ultimele 12 luni.
Iar din această sumă, totală, el a încasat 30 de milioane de euro doar din contracte de sponsorizare.