O familie de bucureșteni a trecut prin momente neplăcute în vacanța din Bulgaria. Românii au povestit că au închiriat o cameră la un hotel de 5 stele și că managerul i-a dat afară prea multe explicații.
O familie de bucureșteni a avut o vacanță de coșmar, după ce a închiriat, pe Booking, o cameră la un hotel de 5 stele din Bulgaria. Toți au fost dezamăgiți când au ajuns la fața locului și au văzut că nimic nu este ca în poze. Aceștia au cerut explicații, dar au fost scoși afară.
Conflictul a început după ce bucureștenii au cerut să li se schimbe camera pentru că nu aveau aer condiționat. După ce au așteptat ore întregi, managerul le-a spus să deschidă geamul sau să ceară banii înapoi de la Booking.
„Într-o cameră, unde era extrem de cald, am avut o problemă cu aerul condiționat. Ne-am plâns toată ziua, abia seara, la ora 19, ne-a băgat cineva în seamă. Răspunsul a fost că nu se poate face nimic, să dormim cu geamul deschis, că nu au altă cameră să ne dea. Am spus că nici noi nu suntem vinovați pentru neregulile hotelului și că nu e normal să stăm în asemenea condiții, iar managera ne-a zis nonșalant să dormim cu geamul deschis, în condițiile în care camera era la parter, fără să aibă măcar o plasă de țânțari”, a adăugat bucureșteanca.
Vacanță de coșmar în Bulgaria
Apoi, managerul hotelului le-a anulat rezervarea și i-a lăsat fără cazare. Aceștia au fost informați că nu se poate face nimic și că banii vor fi returnați în 14 zile. Cea mai mare problemă a fost că bucureștenii au rămas pe străzi.
„Managera a spus să vorbim cu Booking.com, că doar ei ne pot returna banii înapoi sau reloca la alt hotel, iar în timp ce încercam să rezolv problema telefonic cu Booking, managera a anulat rezervarea și practic ne-a dat afară din hotel!
Este ora 01:28 și noi suntem pe drumuri spre București, pentru că Booking nu poate returna banii instant pentru ca noi să ne putem permite să mergem la alt hotel. Un singur cuvânt despre acest hotel și despre cine îl manageriază: execrabil!”, a mai spus turista pe un forum de pe Facebook.