„Brexit. Nu credeai că se va întâmpla vreodată, dar totuşi s-a întâmplat. Aşa că treaba stă în felul următor: dacă nu-ţi surâde ideea de a fi blocat pe o insulă cu Boris & Nigel pentru restul vieţii tale, avem un plan”. Acesta este mesajul cu care sunt întâmpinaţi britanicii pe un site-ul www.transylvaniabeyond.com.

Potrivit publicației locale Vocea Transilvaniei, inițiatorii programului au prezentat diferite motive pentru care britanicii ar duce o viață mai bună în România. De la faptul că toată lumea vorbește engleză, avem una dintre cele mai spectaculoase naturi din Europa, cea mai bună conexiune la internet, cei mai mulți și mai buni specialiști în IT din UE, un mediu propice pentru antreprenori, conexiuni aeriene excelente cu orașe din Marea Britanie, festivaluri recunoscute la nivel european, mâncare delicioasă, sunt doar câteva dintre motivele pentru care niciun birtanic nu ar trebui să mai stea pe gânduri. 

Motivul principal de care s-au legat inițiatorii programului este acela că un important cetățean britanic alege să-și petreacă timpul, chiar de mai multe ori pe an, în Transilvania. Este  vorba depsre Prințul Charles care este fascinat de zona transilvăneană. 

„Campania ‘We have a plan’, parte din proiectul ‘Transylvania Beyond’, a început pe 27 iunie, la trei zile după aflarea rezultatelor votului pentru Brexit. După primele 12 ore de la lansare, peste 20 de antreprenori britanici îşi arătaseră deja printr-un email interesul de a investi în Cluj. Dacă interesul britanicilor se menţine constant, ne aşteptăm ca până la sfârşitul săptămânii să avem o listă de peste 100 de antreprenori britanici interesaţi să deschidă o companie în inima Transilvaniei”, a declarat pentru Vocea Transilvaniei Claudia Sîrbulescu, PR Manager al firmei de consultanţă şi inovaţie Heraldist & Wondermarks, cea care se află în spatele campaniei.

 

Te-ar putea interesa și: