O tânără australiancă a reuşit să economisească aproape 190.000 de euro printr-o metodă simplă care este la îndemâna oricui. Ea a ales că cumpere doar haine de la second hand, cu excepţia lenjeriei intime.
De cele mai multe ori risipim banii cu nemiluita pe haine. Că avem sa nu nevoie. Și cum în ultima perioadă s-au tot sumpit... Cât despre cele cu semnătura designerilor ce să mai spunem.
Hannah Klose a învăţat să economisească bani pentru vacanţe cu soţul ei şi cu fiica de 2 ani. Dulapul ei conţine haine semnate de designeri şi articole de lux pe care le-a cumpărat de la second hand din vacanţe. Hanah Klose şi fiica sa, Josie, din orașul australian Sydney au reuşit să facă economii de 280.000 $, echivalentul a 190.000 de euro, de-al lungul anilor, potrivit businessmagazin.ro.
Jachete de designer de doi dolari
Klose nu cheltuieşte niciodată mai mult de 3 lire pe un obiect de îmbrăcăminte. „99% dintre hainele familiei mele sunt luate de la magazine SH. Numai când mă gândesc la shopping la mall îmi vine rău", spune ea care adăugă faptul că şi dacă ar câştiga la loto tot de la magazine second hand ar cumpăra haine.
În plus, ea apreciază achiziţia de haine de la astfel de magazine pentru că nu ştie niciodată peste ce obiecte interesante, valoroase va da. Femeia a povestit că a găsit jachete de designer de doi dolari şi o geantă de şase dolari, marca Gucci.
Hannah Klose a reuşit să economisească bani de vacanţe şi chiar să-şi achite şi casa pe care o luase cu un împrumut.
Prețul la bumbac a explodat în acest an
Bumbacul, cea mai folosită materie prima naturală pentru îmbrăcăminte se tranzacționează cu o apreciere, în luna februarie, de 3,7% , maximul permis de bursă americană.
India a anunțat miercuri că va menține limitele pentru exportul de bumbac, declanșând panică în piață în condițiile unor stocuri globale la niveluri apropiate de minimele ultimilor zece ani.
Prognoza de creștere pentru anul curent a fost revizuită în sens ascendent de către Fed sugerând astfel o creștere a consumului care înseamnă și o cerere mai mare pentru produse de îmbrăcăminte.
În peisajul global al mărfurilor, bumbacul ocupă o poziție privilegiată, fiind omniprezent. De la începutul anului 2010, prețul a crescut cu 155,8%.