Din clipa lansării cărții cu memoriile prințului Harry, Spare, soţia sa, Meghan Markle, a dispărut complet. Toată lume se întreabă de ce a făcut acest pas în spate şi ce urmărește, de fapt, ducesa de Sussex.
Meghan Markle a dispărut complet de când a fost lansată, la începutul acestei luni, cartea cu memorii Spare scrisă de Prințul Harry. Se pare că ducesa nu vrea să pară o manipulatoare sau să fie acuzată că „ar fi avut o contribuție la scrierea” memoriilor prințului Harry.
Biograful regal Christopher Andersen a spus: „În mod clar, Meghan nu vrea să pară că îl manipulează cumva pe Harry sau că a contribuit la scrierea memoriilor lui. Se ştie că soții Sussex sunt foarte sensibili la faptul că mulți cred că ea are o influență puternică asupra lui. Adevărul este că aceasta este povestea lui Harry și, de bine sau de rău, el trebuie să suporte toate criticele, mai ales cu privire la uciderea a 25 de combatanți inamici în timp ce slujea în Afganistan”.
Gafa monumentală a lui Harry
Prinţul Harry a relatat în cartea sa de memorii, Spare, despre uciderea a 25 de talibani. Comentatorul regal a spus: „Ceea ce ar putea fi cel mai îngrijorător atât pentru Harry, cât și pentru Meghan este lovitura pe care au primit-o de la oamenii din armată, care consideră că a fost prost sfătuit să scrie despre uciderea a 25 de combatanți inamici în timp ce slujeau în Afganistan”.
Este vorba despre pasajul în care Prințul Harry a ales să își dezvăluie numărul inamicilor eliminați. El a vorbit, de asemenea, despre dezumanizarea adversarilor săi pe câmpul de luptă, „gândindu-se la ei ca la piese de șah care trebuiau eliminate de pe tablă”, mai degrabă decât ca la ființe umane.
Comentatorul regal Shannon Felton Spence a declarat pentru Fox News Digital: „Cartea a fost întotdeauna treaba lui Harry, la fel cum podcast-ul a fost întotdeauna al lui Meghan. Nu l-am văzut în promovarea podcastului ei. Strategia lor de PR nu a avut niciodată sens pentru mine, dar în mod clar încearcă să construiască un brand Harry și Meghan, un brand Harry și un brand Meghan”.
Dar se va întâmpla cu brandul Archewell?
Shannon Felton Spence: „După estimarea mea, au avut tot ce și-au dorit acum o lună, după documentarul Netflix. Povestea lor a fost difuzată în întreaga lume și a strâns o simpatie masivă chiar și din partea celor mai apatici telespectatori americani. Memoriile au anulat toată acea simpatie, iar turneul de presă a fost un festival al fricii”, a concluzionat comentatorul.
După lansarea Spare, pe 10 ianuarie, sondajele arătau o scădere dramatică a popularității cuplului atât în SUA, cât și în Marea Britanie. Un sondaj Ipsos Mori, din Marea Britanie, a constatat că jumătate dintre respondenți au o viziune „nefavorabilă” despre Ducele de Sussex, în comparație cu lunile care au precedat plecării lui Harry și Meghan din Familia Regală, în care se arăta că 72% dintre respondenți îl apreciau pe Harry, scrie Express.