Nu numai jucătorii au așteptat timp de 70 de minute încheierea partidei România-Kosovo. Telespectatorii au rămas și ei în fața televizoarelor, așteptând, cu sufletul la gură, deznodământul întâlnirii. În cele 70 de minute de suspans s-a stabilit un record de audiență.
Audienţele arată că şi după ora 23.50 (când echipa din Kosovo a ieşit de pe teren), cifrele au rămas aproape la fel de ridicate, iar românii au aşteptat ca meciul să se reia până aproape de ora 1.00 noaptea, transmite paginademedia.
A fost cea mai mare audiență în intervalul orar 23.55-00.55 din ultimul an: două milioane de români în fiecare minut!
Milioane de români, în fața televizoarelor
În perioada în care meciul era întrerupt, peste două milioane de români s-au uitat în fiecare minut la Antena 1. Mai exact: 2,02 milioane de români (11,6 rating). Practic, peste jumătate dintre românii care se uitau la acea oră la televizor erau pe Antena 1 (51% cotă de piaţă). În acelaşi timp, la Pro TV erau 335.000 de români (1,9 rating), iar la România TV, locul 3 - 150.000.
Evident, postul tv Antena 1 a fost lider detașat de audiență.
Top 3 posturi TV pe intervalul întreruperii meciului România - Kosovo (23.55-00.55), la nivel NAŢIONAL:
1. Antena 1 - 2.025.000 telespectatori (11,6 rating, 51% cotă de piaţă)
2. Pro TV - 335.000 (1,9 rtg, 8,4 market share)
3. România TV - 160.000
De trei ori peste Vocea României
La nivelul întregii ţări, media de audienţă a Antena 1 cu meciul de fotbal a fost de aproape 2,4 milioane de români în fiecare minut.
În acelaşi timp, la Pro TV (cu Vocea României) se uitau 740.000 de telespectatori.
70 de minute la -2 grade
La meciul România - Kosovo, disputat, vineri, în Liga Națiunilor, oaspeții au avut un comportament penibil și au ieșit de pe gazon în minutul 90+3. Kosovarii nu au vrut să mai revină pe teren, după o oră de așteptare și riscă, în mod normal, sancțiuni usturătoare din partea UEFA.
În mare parte, spectatorii au rămas în tribune, pentru a alături de jucătorii tricolori, timp de 70 de minute, la o temperatură de -2 grade.