Mamaia renunță la noul logo. Au aflat, în sfârșit, că nu este unicat

Sursa foto: Arhiva EVZ

Organizaţia de Management al Destinaţiei (OMD) Mamaia-Constanţa a anunțat că va renunța la noul logo și că va căuta unul diferit. Schimbarea vine după ce s-a aflat că acesta se găsește pe Internet și că îl poate cumpăra oricine.

Organizaţia de Management al Destinaţiei (OMD) Mamaia-Constanţa a anunţat că va renunța la noul logo după ce s-a aflat acesta poate fi cumpărat de pe internet de toată lumea.

„În primul rând le mulţumim tuturor celor care au sesizat similitudinea. Tocmai din acest motiv am comunicat public forma brandului. Valoarea logo-ului nu este de 16.000 de euro, ci de 800 de euro, aproximativ 5% din contract. Restul fondurilor sunt alocate către alte produse şi servicii. Brandul înseamnă mult mai mult decât exprimarea sa grafică”, au transmis reprezentanţii OMD, conform unui comunicat al Primăriei Constanţa.

„Mamaia nu poate avea un brand turistic similar cu un complex rezidenţial din Spania”, au adăugat ei.

Reprezentanții OMD au anunțat că vor păstra doar cromatica. „Vom aproba această decizie în următoarea şedinţă AGA. Contăm pe sprijinul publicului şi al presei, pentru că ne dorim cu toţii acelaşi lucru: un brand atractiv şi original pentru Mamaia”, au mai arătat aceştia.

Noul logo al Mamaia, la vânzare pe tot Internetul

Dobrogealive.ro a relatat că noul logo al staţiunii Mamaia a fost cumpărat de pe site-urile de stock, platforme care vând la liber imagini vectoriale, de obicei cu preţuri cuprinse între 2 şi 20 de dolari, și că acesta se găsește și pe site-ul unui complex rezidenţial din Spania.

Vineri, Primăria Constanţa anunța că staţiunea Mamaia are, din această vară, un nou logo şi un nou slogan: „Unde distracţia întâlneşte marea”. Cu toate astea, bucuria nu a durat mult.

„Proiectul include, pe lângă logo şi slogan, care vor fi utilizate în mod oficial pentru a identifica destinaţia, o strategie de repoziţionare în piaţă şi o serie de acţiuni menite să îmbunătăţească imaginea staţiunii. Iniţiativa de creare şi implementare a unei noi abordări în marketing şi comunicare pentru Mamaia aparţine Organizaţiei de Management al Destinaţiei Mamaia-Constanţa, o asociere constituită de autoritatea locală şi patronatele din turism, pentru gestionarea activităţilor de promovare a staţiunii. Noul logo, conceput într-o estetică minimalistă, încorporează simboluri emblematice ale destinaţiei, reinterpretate cu o abordare actuală. Culorile răsăritului de soare din mare au fost alese ca reprezentative pentru imaginea staţiunii, astfel, noul brand va fi reprezentat printr-o îmbinare de oranj, galben, albastru marin şi bleu”, se arăta într-un comunicat al Primăriei Constanţa, potrivit News.