Liber la copiat în școală! Elevii nu vor mai primi nota Zero dacă trișează

Liber la copiat în școală! Elevii nu vor mai primi nota Zero dacă trișează

Schimbările aduse sistemului educațional sunt întotdeauna subiecte de dezbatere, iar Școlile Publice din Portland, Oregon, sunt în centrul atenției pentru un proiect de reformă a notării elevilor. Acesta ar putea schimba fundamental modul în care elevii sunt evaluați și promovați în SUA.

Libere la Copiat în școală. Propunerea, așa cum a fost analizată de Fox News, anunță un alt set de practici de notare. Considerate mai echitabile. Acestea includ nepunctarea temelor, nepenalizarea elevilor pentru lucrări nepredate. Sau trișatul, cum ar fi copiatul sau folosirea AI.

Totodată se preconizează excluderea factorilor non-academici din calculul notelor. Cum ar fi comportamentul și participarea la activitățile clasei. Inițiativa vine în urma unor practici implementate pe timpul pandemiei, care au ținut cont de "inegalitățile în accesul la curriculă și instruire."

Cu toate acestea, întrebarea fundamentală rămâne aceeași. Este această reformă într-adevăr echitabilă? Sau doar coboară ștacheta pentru ascunderea unor probleme mai adânci? De ce nu se folosește și Horoscopul în notarea elevilor. Poate că unele zodii sunt mai slabe la învățătură.

Ne puteți urmări și pe Google News

Liber la Copiat în școală

Jonathan Butcher, specialist în educație la Heritage Foundation, avertizează că asemenea practici sunt inadmisibile. A nu da unui elev nota zero, atunci când munca sa merită așa ceva, "îi face de fapt rău acelui copil." Astfel de practici, argumentează el, vor avea un efect negativ pe termen lung. Promovând un sistem care nu îi face pe elevi responsabili pentru acțiunile lor.

De asemenea, documentul folosește termeni "din lexiconul woke", cum ar fi "prejudecăți implicite" și "afirmare culturală". Aceștia, conform lui Butcher, nu sunt susținuți de cercetări educaționale ca practici eficiente.

Este important de notat că această inițiativă survine într-un moment în care rezultatele elevilor la nivel național la citit și matematică din SUA au scăzut dramatic. Implementarea unor astfel de practici de notare "echitabile" ar putea fi percepută ca o încercare de a masca problemele sistemice ale educației. În loc să le abordeze direct.

Pro și Contra noilor politici

Pe de o parte, implementarea unor practici de notare echitabile poate părea o abordare umană, care ține cont de circumstanțele de viață ale elevilor.

Pe de altă parte, criticii argumentează că aceasta ar putea să lezeze elevii pe termen lung. Nemaifiind ținuți responsabili pentru eforturile și comportamentul lor, vor acționa și ulterior la fel. Liber la Copiat în școală nu poate fi o normă de comportament.

Ce Urmează?

Practicile de notare echitabile sunt încă în faza de experiment și se așteaptă să fie implementate până în 2025. Cu toate acestea, dezbaterea este departe de a fi încheiată. Comentariile din partea experților și comunității vor continua să joace un rol esențial în definirea viitoarei direcții a acestui sistem controversat de notare.

În concluzie, reforma notării în școlile din Portland reprezintă un experiment care ridică întrebări serioase despre ce înseamnă echitatea în educație. Oricare ar fi rezultatul, discuția în sine scoate în evidență lacunele și provocările cu care se confruntă sistemul educațional contemporan.