Primarul Craiovei speră ca orașul să atragă mulți turiști în perioada următoare, după ce a fost votat ca fiind destinația favorită de Paște a Europei. Orașul a primit cele mai multe voturi în cadrul unei competiții organizate de un renumit site de turism internațional.
Orașul Craiova a câștigat titlul de Destinația Europeană de Paște după ce a primit cele mai multe voturi în cadrul lui concurs organizat de site-ul de turism European Best Destinations. Craiova este singurul oraș din România care a intrat în acest clasament și a depășit orașe precum Viena, Zagreb, Roma și Praga, care au completat top 5.
„Craiova este pe primul loc în topul destinațiilor europene de Paște. Orașul nostru a fost votat de peste 10700 de oameni din 68 de țări ca fiind destinația lor preferată de Paște, înaintea unor capitale și orașe europene cu tradiție, precum Roma, Paris, Viena, Praga sau Londra Craiova este, de altfel, singurul oraș din România inclus în acest top, în care se regăsesc zeci de destinații din Europa“, a scris Lia Olguța Vasilescu, pe Facebook.
Care au fost marile atracții
Cei care au votat Craiova au fost atrași de marea de flori a orașului, dar și de amenajările speciale făcute la Catedrală cu ocazia Sărbătirlor Pascale. „Peisajele florale din parcurile, grădinile și zonele publice ale orașului, precum și amenajarea de noapte făcută la Catedrala din Craiova pentru perioada sărbătorilor, i-au determinat pe cei care urmăreau acest concurs să ne acorde votul care ne conferă acest prestigios loc întâi.
European Best Destinations este cel mai vizitat site turistic din Europa, iar plasarea în top ne onorează și ne obligă să ne prezentăm cel puțin la fel de bine și pe viitor“, a mai scris primarul Craiovei.
Promovare importantă
Titulatura va aduce cu siguranță mai mulți turiști la Craiova, atât din România, câ și din străinătate, iar companiile din domeniu pot folosi logo-ul pentru a face reclamă orașului. Toate imaginile care au atras multe voturi pot fi utilizate acum pentru promovarea orașului.
„Hotelierii, agențiile de turism și toate companiile sau instituțiile care lucrează în domeniul turismului din Craiova au dreptul să utilizeze oficial logo-ul "European Best Easter Destination” pe toate comunicările, site-urile, fotografiile sau imaginile difuzate/distribuite. Mulțumim tuturor celor care au votat Craiova și vă așteptăm să ne vizitați orașul“, a mai spus Lia Olguța Vasilescu.