Lana Del Rey este una dintre cele mai apreciate artiste la nivel internațional și are un succes imens la public. Drept urmare și averea ei este una corespunzătoare, chiar dacă la începuturi, artista era chiar săracă.
Succes de milioane
Lana Del Rey este una dintre artistele iubite de melancolici și romantici. Aceasta a lansat nouă albume de studio, 39 de single-uri și 4 EP-uri. În total, Del Rey a vândut peste 47 de milioane de discuri în întreaga lume. O mare parte din succesul ei rezultând din al doilea album aclamat de critici, Born to Die, care doar a depășit 20 de milioane de exemplare vândute.
Într-o epocă a dominației digitale, Lana a depășit tendința vânzând peste 10 milioane de albume fizice. Estimările industriei sugerează că prețul mediu pentru un album este de aproximativ 10 USD. Doar din albumele vândute, artista ar fi avut câștiguri între 47,9 și 71,8 milioane de dolari. Cântăreața de 11 ori nominalizată la Grammy și-a construit o bază masivă de fani de 79,4 milioane de urmăritori pe platformele ei de socializare.
Muzica ei bate recorduri în mediul online.
Muzica ei a atins cote fără precedent online. A reușit să strângă 58 de miliarde de fluxuri în diferite spații de streaming audio. Pe platforme majore precum Spotify și YouTube melodiile ei au fost transmise în flux de peste 37,1 miliarde de ori. Prezența ei pe Spotify este formidabilă, cu peste 62,57 milioane de ascultători în fiecare lună.
Astfel că aceasta a generat probabil aproximativ 111,3 milioane de dolari în venituri publicitare. Și din turneuri Lana Del Rey a câștigat zeci de milioane de dolari, astfel că averea ei este estimată la peste 30 de milioane de dolari. La toate acestea se adaugă diferitele contracte de imagine. Aceasta a reprezentat și branduri de haine, dar și de cosmetic, contra unor sume substanțiale. Drept urmare și averea ei a crescut considerabil și se demonstrează și talentul la afaceri al artistei.