Totul a pornit de la postări pe canalul youtube. Pur şi simplu prezenta jucării. Filmuleţele sale au generat miliarde de vizualizări. Aceasta este povestea unui puşti din America.
La numai şase ani Ryan e deja vedetă pe canalul „Ryan ToysReview”. Ce făcea el era, în esenţă, să aleagă jucăriile şi articolele de îmbrăcăminte care îi plăceau. A reuşit să creeze adevărate curente în rândul generaţiei sale.
Succesul lui nu putea să treacă neobservat de marile companii din domeniu. Ca atare, scrie Reuters, de luna viitoare va fi lansat un brand dedicate micuţului Ryan. Asta înseamnă batoane de plastilină, figurine sub formă de animale şi obiecte de merchandising.
Toate acestea vor fi disponibile în reţeaua americană de magazine Walmart.
Practic, aceste produse sub sigla „Ryan ToysReview” vor fi comercializate în regim de exclusivitate. Nu mai puţin de 2.500 de magazine le vor distribui, anunţă Agerpres.
Are numai şase ani, şase canale pe youtube, un milliard de vizualizări pe lună şi propria linie de produse. Un splendid început de carieră în afaceri.