Kate Middleton, soția lui William, moștenitorul tronului britanic, a fost internată în spital și operată. Regele Charles a anunțat că are și el probleme de sănătate și va fi operat săptămâna viitoare. Anunțurile făcute de Casa Regală, spun specialiștii în comunicare, umanizează familia regală britanică.
Kate Middleton și Regele Charles al III-lea se confruntă cu afecțiuni medicale diferite, potrivit anunțurilor de la Palatul Kensington și Palatul Buckingham. Mai puțin de două ore separă anunțurile: Kate va petrece până la două săptămâni în spital după o „operație abdominală planificată”, iar Charles va fi internat săptămâna următoare pentru a fi tratat de „prostată mărită”.
Această sincronizare rapidă și această deschidere marchează o schimbare semnificativă față de obiceiul monarhiei de a dezvălui informații importante despre sănătate. Specialiștii în relații publice Eric Schiffer și Kelcey Kintner vorbesc despre modul în care anunțurile acestea arată că familia regală folosește o nouă abordare de relații publice și se întreabă dacă transparența îi va ajuta sau nu să cucerească opiniile oamenilor.
Kate Middleton și Regele Charles al III-lea, probleme de sănătate
În domeniul relațiilor publice, este preferat să controlezi știrile, în loc să aștepți să fie publicate zvonuri și apoi să le comentezi. O ilustrare excelentă a acestei abordări de PR este anunțul spitalizărilor în aceeași zi.
Acest lucru permite familiei regale să anunțe împreună aceste probleme de sănătate într-un singur ciclu de știri, ceea ce este întotdeauna avantajos atunci când se anunță informații pe care unii oameni le pot considera alarmante. Este mult mai avantajos să preiei inițiativa, să fii deschis și să publici o poveste exactă.
Schiffer este de acord și spune că astfel se diminuează și răspândirea zvonurilor. Diminuează probabilitatea să existe zvonuri și controverse prin faptul că se anunță în aceeași zi. Ambele anunțuri au fost transmise cu abilitate pentru a spori încrederea publicului, a demonstra dorința de transparență și a risipi zvonurile, toate în același timp.
Prințul Harry și Meghan Markle folosesc de ani de zile o strategie de PR
Anunțurile arată o rupere de la obiceiul familiei regale de a nu da niciodată explicații și de a nu se plânge niciodată și o îndepărtare clară de la abordarea lor tradițională de PR. De asemenea, familia regală își poate folosi platforma pentru binele comun prin adoptarea transparenței, care îi leagă de cetățenii obișnuiți care pot suferi de afecțiuni sau probleme similare. Disponibilitatea regelui Carol de a fi deschis cu privire la boala sa îl umanizează și poate inspira și alți bărbați să solicite asistență medicală, ceea ce ar putea salva vieți.
Schiffer a continuat: „Prințul Harry și Meghan Markle folosesc de ani de zile o strategie de PR care a fost benefică pentru familia regală, eliminând unele dintre barierele din calea intimității și permițându-le să fie mai transparenți în ceea ce privește umanitatea lor”. Sursa: businessinsider.com