Scandal de proporții între pasageri și personalul Tarom. Unul dintre zborurile spre Madrid a prezentat o întârziere de mai bine de opt ore din cauza reparațiilor aeronavei, motiv pentru care tensiunile au atins cote maxime.
Cursa operată de compania aeriană Tarom, pe ruta București-Madrid, cu decolare în dimineața zilei de luni, 2 august, din aeroportul Henri Coandă, a fost întreruptă ca urmare a unei fisuri observate într-unul din straturile geamurilor din cabina piloților. Aeronava a fost scoasă imediat de pe pistă. Situația a devenit extrem de tensionată între pasageri și personalul Tarom, după aproximativ șapte ore de așteptare în care au avut loc reparații.
Scandal pe aeroportul din București. „Atât ni s-a spus”
În urma depistării fisurii de la geamul piloților aeronavei Tarom, avionul a fost scos de pe pistă și trimis mai departe la reparații care au durat mai bine de opt ore. Pasagerii - printre care se aflau și minori - nu au fost anunțați detalii cu privire la situația de față, potrivit acuzațiilor aduse de români, iar după șapte ore de așteptare, nervii s-au întins la maxim.
Într-un videoclip difuzat de Digi24 se poate observa cum personalul angajat al Tarom s-a pierdut cu firea și țipă la pasageri, menționând că nu este în cunoștință de detalii suplimentare cu privire la situația în cauză. Românii au acuzat comportamentul angajatei și au subliniat că reprezintă o dovadă de lipsă de respect față de pasageri. Ulterior, un reprezentant Tarom a intervenit în cadrul unei emisiuni TV și a transmis că pasagerii au beneficiat de vouchere pentru a-și cumpăra cele necesare din aeroport și li s-a pus la dispoziție apă și mâncare.
Când decolează aeronava Tarom. Peste 8 ore de reparații
Aeronava Tarom care se îndrepta pe ruta București-Madrid trebuia să transporte peste 100 de pasageri, dintre care o parte aveau să se îndrepte spre Tenerife. Conform ultimelor informații, aeronava ar fi urmat să decoleze la ora 16.30, după mai bine de opt ore de reparații.
Românii au acuzat, de asemenea, că firma aeriană nu le-a decontat cheltuielile și mai multe zboruri au fost pierdute, ca urmare a evenimentului nefericit. Un pasager care trebuia să ajungă în Tenerife, de exemplu, nu mai poate prinde cursa spre destinație și acuză că nu i s-a oferit niciun ajutor pentru a se asigura că va avea un loc unde să poată dormi.