UPDATE Incident de proporții pe Aeroportul Otopeni! Românii care s-au întors din vacanță s-au trezit fără bagaje! TAROM se scuză

UPDATE Incident de proporții pe Aeroportul Otopeni! Românii care s-au întors din vacanță s-au trezit fără bagaje! TAROM se scuză Sursa: Facebook

Românii au ales să își petreacă sărbătorile de iarnă în țările calde, dar la întoarcerea în țară au avut parte de o surpriză neplăcută. Peste 350 de turiști s-au trezit fără bagaje pe Aeroportul Otopeni! TAROM a explicat situația.

UPDATE

Dan, unul dintre pasagerii zborului, a declarat pentru EVZ că echipa Tarom le-a promis că situația lor va fi rezultată în cel mai scurt timp, dar nici până în acest moment nu au primit bagajele înapoi. „La mai mult de 24 ore de la aterizare, nu avem nicio informație despre bagajele noastre, nimeni de la Tarom nu știe când vor veni”, a declarat Dan.

„Am ajuns la aeroport la ora 10, zborul ar fi trebuit să decoleze la 12:15 (...) am ajuns la avion în jur de 14:40. Acolo, echipajul de bord ne-a spus că vom pleca fără bagaje. În urma protestelor pasagerilor, după 10-15 min ne-au asigurat că sosesc bagajele, dar de fapt ne-au mințit“, a continuat să povestească acesta.

Conform spuselor lui, toate celelalte zboruri au plecat la timp și fără probleme.

Ne puteți urmări și pe Google News

Știre inițială

350 de români care și-au petrecut vacanța în Egipt s-au întors în țară fără bagaje. TAROM a declarat că nu este vina companiei, ci a vremii nefavorabile din stațiunea Hurghada. Responsabilii le-au promis pasagerilor bagajele înapoi.

Incident de proporții în Aeroportul Otopeni

Reprezetanții TAROM au explicat că problemele au fost cauzate de autoritatea aeroportuară din Hurghada, unde a nins și a fost grindină. Fenomenul este rar întâlnit în Egipt, iar angajații aeroportului nu sunt pregătiți pentru aceste situații.

Potrivit TAROM, compania care a operat cele două zboruri cu probleme, autoritățile africane au fost nevoite să schimbe în ultima clipă terminalul de plecare, situație în care bagajele nu au mai fost urcate în avioane: „S-a blocat tot, s-a închis aeroportul, iar plecările au fost mutate pe un terminal neterminat, care nu avea pistă pentru bagaje”.

Extrem de important! Formularul PLF, introdus și în România. Ce este şi cum trebuie completat

Sursa foto: Arhiva EVZ

O parte din pasageri au aflat de acest incident înainte să se urce în avion, dar alții au aflat după ce au ajuns în România.

„Azi și mâine toată bagajele vor ajunge la București”, a mai transmis TAROM.

TAROM a mai declarat că pasagerii care stau pe lângă aeroport își pot recupa bagajele din Otopeni, iar gențile persoanelor care stau în alte orașe vor ajunge chiar la domiciliu.

Pasagerii care aveau încheiate asigurări pentru pierderea bagajului vor fi despăgubiți pe măsură.

Un alt incident TAROM

Pe 28 octombrie 2021, o aeronavă Airbus A318 a companiei Tarom a lovit o pasare chiar în timpul decolării.

Avionul Airbus A318 implicat în acest incident a decolat de pe pista 08L a aeroportului Henri Coandă spre Hurghada la ora 07:17. Însă, în timpul procedurii de decolare aparatul a lovit cu jamba din față o pasăre, iar aceasta ar fi ajuns în motorul 2 (dreapta), potrivit conversației dintre unul din piloții avionului și un controlor de trafic aerian de la Otopeni. Echipa aeronovei a fost foarte speriată, siguranța pasagerilor putea fi pusă în pericol.

Aeronava urma să opereze un zborul charter TAROM RO7681 pe ruta București - Hurghada. După aterizare, pasagerii au fost debarcați și ulterior îmbarcați într-un alt Airbus A318 din flota companiei, care a decolat spre Hurghada la ora locală 08:49, potrivit B1.