INADMISIBIL! Iată riscurile la care călătorii RATB sunt supuşi ZILNIC: "Piesele sunt luate de la o maşină la alta şi CÂRPITE de către mecanici."

INADMISIBIL! Iată riscurile la care călătorii RATB sunt supuşi ZILNIC: "Piesele sunt luate de la o maşină la alta şi CÂRPITE de către mecanici."

Piesele de schimb RATB nu sunt în conformitate cu standardele în vigoare, astfel călătorii riscând să fie victime ale unui accident în orice moment, a declarat preşedintele Sindicatului Realitatea din cadrul RATB şi vicepreşedinte al Federaţiei Şoferilor din România, Ion Sticlau, pentru AGERPRES.

"În cazul autobuzelor, din 1.000 circulă doar 670. La tramvaie, din 475 circulă doar 224, iar, în cazul troleibuzelor, din 214 sunt scoase pe traseu 160. Restul nu pot părăsi bazele din lipsa pieselor de schimb. Nici măcar piesele pe care le folosim la mașinile care sunt în uz nu sunt conforme cu standardele în vigoare, sunt luate de la o mașină la alta și cârpite de către mecanici. Călătorii riscă astfel accidente în orice moment", a spus Sticlau.

Mai mult, acesta spune că maşinile RATB nu respectă nici normele de igienă, întrucât nu există detergent pentru igienizarea acestora.

 "Se mătură și atât. N-ați văzut cum se lipesc mâinile de bare? Mașinile sunt absolut insalubre", a susținut liderul sindical.

Ne puteți urmări și pe Google News

La rândul său, Florin Ivan, președinte-coordonator al Sindicatului Transportatorilor APT din RATB, a atras atenția că RATB riscă să rămână fără șoferi, întrucât mulți sunt atrași de salariile mai bune din Marea Britanie și Germania, potrivit DIGI24.

"În ultimele luni, peste 500 de șoferi din 2.400 au plecat în Anglia. Acum au venit firme din Germania care recrutează șoferi, pentru că la ei a fost un val mare de ieșiri la pensie", a arătat Ivan.