În Giuleşti, vorba lungă este sărăcia rapidiştilor

În Giuleşti, vorba lungă este sărăcia rapidiştilor

Noua eră plină de strălucire în care ar trebui să intre „vişiniii“ rămâne deocamdată o Fata Morgana năzărită „emirului“ Taher, noul patron al clubului.

După ce, în ultimii ani, şi-a căpătat reputaţia unui club dominat de incertitudini şi tensiuni mai ales din cauza patronului George Copos, Rapid tinde să-şi consolideze această etichetă odată cu preluarea pachetului majoritar de acţiuni de către iordanianul Fathi Taher. Revoluţia anunţată de noul patron se amână nejustificat. EVZ vă prezintă o analiză a ultimelor luni la Rapid, interval în care Taher a promis mult şi n-a făcut nimic: > Când a anunţat tranzacţia prin care devenea acţionar majoritar la Rapid, Fathi Taher a trâmbiţat salarii mai mari pentru jucătorii giuleşteni. În momentul de faţă, nici unui jucător nu i s-a mărit contractul.

> Taher a dat asigurări că se vor face toate demersurile pentru a-i prelungi contractul portarului Dani Coman, unul dintre cei mai valoroşi jucători ai „alb-vişiniilor“. Deşi campionatul s-a încheiat de aproape două săptămâni, situaţia lui Coman rămâne incertă. Acesta afirmă că n-a primit nicio ofertă din partea clubului. Mai mult, oficialii rapidişti s-au declarat deschişi la discuţii în ceea ce priveşte cedarea lui Marius Constantin, un alt titular incontestabil. > Iordanianul a promis că va aduce un antrenor de mare valoare imediat ce se va încheia campionatul. Patronul „feroviarilor“ negociază de mai multe săptămâni cu Ladislau Bölöni, care amână însă un răspuns concret. Taher a afirmat din prima zi a negocierilor că Bölöni va fi noul antrenor al Rapidului, în timp ce fostul selecţioner l-a contrazis ferm, iar George Copos s-a arătat rezervat în privinţa realizării acestei mută ri. În ceea ce priveşte transferurile, Rapidul n-a reuşit nici o achiziţie, în timp ce rivalele la titlu au început deja să facă transferuri importante. > Taher şi Copos spun că au obţinut concesionarea şi că vor face în Giuleşti o arenă cum nu s-a mai văzut în România. Ministrul transporturilor, Ludovic Orban, spune însă că actele concesionării se vor semna atunci când patronii Rapidului vor prezenta un proiect şi vor avea într-un cont suma necesară construirii stadionului, adică peste 30 de milioane de euro. Copos spune că echipa va juca în sezonul următor pe Cotroceni şi că noul stadion din Giuleşti va fi un Nou Camp în miniatură. Zotta declară, pe de altă parte, că Rapid va juca tot pe stadionul său, care va fi reconstruit tribună cu tribună! George Copos acţionar minoritar la FC Rapid: "Contractul cu Ministerul Transporturilor este unul dificil. Vom prezenta trei proiecte pentru reconstrucţia stadionului, dintre care Orban îşi va alege unul."

Ne puteți urmări și pe Google News