Hotelurile din celebra stațiune Hurghada nu sunt pe placul tuturor. Nici măcar resorturile considerate de lux nu mulțumesc pe toată lumea. Unul dintre aceste exemple este Premier Le Reve Hotel & Spa. Deși are 5 stele nu toți clienții sunt de acord cu această clasificare. ”Cu siguranță NU 5 stele mai degrabă 2-3 stele.
Cameră - Dușul era murdar și curgea apă peste tot. Mâncare - Micul dejun a fost foarte sărac, pâine, brânză și carne procesată, gem, iaurt, ouă și fructe. Restaurantul italian a oferit friptură de file, care cu siguranță nu a fost file și am ajuns să am toxiinfecții alimentare. Mediterană A La Carte, grătar mixt de fructe de mare comandat, tot peștele era moale și moale!
Hotelurile au lipsuri la capitolul mâncare și curățenie, spun turiștii
Piscina - Ar trebui să fie încălzită, dar simțit mereu rece”, a apreciat un turist. Serry Beach Resort este un alt hotel foarte bine cotat. Dar nu de către toată lumea. ”Dezamăgirea anului! Chiar dacă am fost all inclusive, personalul a tot bacșiș pentru lucruri de bază. Ar trebui să dau bacșiș pentru că îmi dau un prosop lângă piscină?
De ce? Se aduce o valiză în cameră și angajatul nu părăsește camera până nu i se dă bacșiș! Serviciu foarte neprietenos în zona principală de luat masa, nu este posibil să comanzi singur o băutură, dar vine după 20 minute. Apa nu este disponibilă gratuit în hotel, doar 2 sticle de apă pe zi sunt oferite în cameră. Curățenia în camere este la un nivel scăzut”, a apreciat un turist. Un alt hotel este Baron Palace Sahl Hasheesh din Hurghada.
Înghesuiala la restaurante o altă problemă
Resort de lux, dar nici acesta pentru toate gusturile. ”Serviciu sub medie, mai ales pe plaja. Și piscina infinită. Personalul de la plajă și de la piscină nu este de ajutor și pare să nu-i pese. Nu sunt suficiente prosoape.
Nu este suficient seeting în secțiunea pentru familie de pe plajă. Deși există o mulțime de locuri goale în secțiunea pentru adulți. Trebuie să rezervați cu o zi înainte de a mânca la restaurante”, a specificat o turistă.