Google și Nastratin Hogea. HOROSCOPUL LUI DOM’ PROFESOR
- Radu Stefanescu
- 24 octombrie 2020, 07:00
Așa cum mi-ați cerut, iată o informație din curierul de Bruxelles, cred că interesantă:
Într-un comunicat recent, Google a anunțat că își extinde parteneriatele cu posturile publice radio și tv din Europa.
Organizațiile media publice-PSM joacă de mult timp un rol esențial în furnizarea de informații, divertisment și educație fiabile, investesc în culturile locale și le prezintă lumii întregi - se spune în comunicatul Google. În Europa funcționează 69 de PSM care investesc împreună 19,5 miliarde de euro în fiecare an în conținuturi locale și exploatează în total 993 de stații radio și Tv. Compania Google întreține parteneriate de lungă durată cu PSM din lumea întreagă, unul dintre cele mai recente fiind cu RTVE în Spania. La fel ca BBC, sau CBC, RTVE este radiodifuzorul public național, este cel mai mare grup audiovizual de limbă spaniolă din Spania.
Ne-am unit forțele - se mai spune în comunicatul Google- având în vedere trei obiective: găsirea unor noi modalități de atragere a publicului, dezvoltarea de instrumente de învățare automatizată pentru a ameliora internaționalizarea pe scară largă și formarea digitală a viitoarei generații de creatori de conținut.
Colaborarea cu RTVE a început cu emisiunea Operation Triumph în care se descoperă talente naționale. Împreună cu RTVE Digital și producătorul Gestmusic, Google a creat OT Academy, o nouă funcție pe Google Assistant. Rostind Ok, Google, vreau să vorbesc cu OT Academy, fanii au primit rezumate cotidiene exclusive, podcasturi ale participanților și scene din culise actualizate. Pe parcursul a 14 săptămâni s-au înregistrat 678 000 de ascultări ale buletinelor cotidiene exclusive.